نماینده مردم شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اقتدار ایران در پشتیبانی ملت از دولت و خدمتگذاری و همراهی دولت با مردم است، تصریح کرد: این امر باید روز به روز با توجه به شعار امسال استحکام بیشتری یابد.

اقتدار ایران در پشتیبانی ملت از دولت است

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از شاخصه‌های عمده نظام و انقلاب ما این است که مردم به عنوان پشتوانه عظیم دولت و حاکمیت همیشه در عرصه های مختلف بوده‌اند و در حقیقت پیروزی عظیم ما را در جنگ مردم رغم زدند.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی مردم به عنوان پشتوانه دولت و حاکمیت اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشند و مطالبات خود را از دنیا می طلبند، افزود: مردم با حضور در صحنه های مختلف و یوم الله ها پشتیبانی خود را از نظام، حاکمیت و دولت نشان می دهند.

وی با تاکید بر اینکه این حمایت و پشتیبانی اکنون باید حفظ شود؛ اظهار داشت: در این مقطع زمانی که استکبار و آمریکا طمع کرده اند که گسستگی و گسل در بین مردم و دولت ایران ایجاد کنند، پیام و هشدار مقام معظم رهبری در این زمینه و نامگذاری سال از سوی ایشان در حقیقت واکسینه ای بود در برابر آفت‌هایی می خواهد از دشمنان و آمریکا سرایت کند .

محسنی ثانی با اشاره به اینکه قدرت و اقتدار ایران در پشتیبانی ملت از دولت و خدمتگذاری و همراهی دولت با مردم است، ادامه داد: این امر باید روز به روز با توجه به شعار امسال استحکام بیشتری یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درخصوص مسائل هسته ای خاطرنشان کرد: در مسائل هسته ای با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و آنچه که ایشان به عنوان نقشه راه تیم مذاکره کننده تبیین کرده اند هم اکنون مذاکرات در همان سمت و سو پیش می رود.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه تمام انتظاراتی که در راستای حقوق ملت ایران توسط تیم مذاکره کننده مطرح می شود درحال به نتیجه رسیدن می باشد، یادآور شد: مذاکرات باید با تکیه بر تمام حقوق مورد نظر ما یعنی توسعه فناوری و بهره برداری از همه ظرفیت های انرژی هسته ای انجام گیرد که این امر در دستور کار تیم مذاکره کننده نیز قرار گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نامه سناتورها یک افتضاح سیاسی بود تصریح کرد: نامه سناتورها توانست بی اعتمادی را به صورت رسمی در افکار عمومی دنیا ایجاد کند، بطوری که هم افکار عمومی دنیا و هم ملت ایران متوجه شدند که به آمریکا نمی شود اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه رسوایی سیاسی سناتورها هرچند بیشتر در راستای مسائل حزبی خودشان مطرح بود، اضافه کرد: علاوه بر این این موضوع می تواند ماهیت آنان را به خوبی نشان دهد که حساسیت به برخورد با این ها از طرف تیم مذاکره کننده باید بالا برود.

محسنی ثانی با بیان اینکه آمریکا اکنون بیشتر و بهتر خودش رانشان می دهد، اظهار کرد: تیم مذاکره کننده باید سعی کند که با دقت بیشتر وارد مذاکرات شود و توافقات در چارچوب مطالبات به حق مردم ایران انجام پذیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت تیم قابل قبولی است، خاطرنشان کرد: این تیم از قوت لازم برخوردار است و برای حل مشکلات اقتصادی کشور توانایی لازم را در این زمینه دارند اما تنگناهای بوجود آمده و مشکلاتی که اکنون مسئولان با آنها مواجه هستند باعث شده است که اقتصاد مقاومتی و راهکارهای رکود و تورم به خوبی پیش نرود.

محسنی ثانی ادامه داد: بحث تحریم ها و مسائل اقتصادی که از قبل وجود داشته است سرعت این چرخ را کم کرده است که امیدواریم این مشکلات نیز به زودی حل شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.