قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: تمامی پروژه های نیمه تمام سال 93 تا خردادماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

پروژه های نیمه تمام سال 93 تا خردادماه امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،صادق نجفی در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح میدان راه آهن با اعلام این مطلب گفت: پروژه تقاطع میدان راه آهن یکی از مهمترین پروژه های عمرانی و ترافیکی تبریز در سال 93 بود که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا خردادماه امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز با اشاره به عزم و اراده شهرداری تبریز برای تبدیل این شهر به شهری زیبا، تمیز و مدرن گفت: خدمتگزاران مردم در شهرداری تبریز با سعی و تلاش شبانه روزی خود گام های بلندی برای توسعه شهر تبریز برداشته اند و طی یکی دو سال آینده تحولات چشم گیری در کلانشهر تبریز مشاهده خواهد شد.

تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن، شامل پل روگذر از سازه تلفیقی بتن و فولاد بوده و با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور وسائط نقلیه در محور جاده سنتو در غرب تبریز طراحی و اجرا می شود.

طول این پل 410 متر طراحی شده است که دارای 7 دهانه 18 الی 25 متری است.

پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان راه آهن با اعتبار تخصیص یافته 60 میلیارد ریال، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مدت 14 ماه اجرا خواهد شد و در خردادماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است پیش از این مدت زمان اجرای این پروژه 24 ماه تعریف شده بود که با تاکید شهردار تبریز نسبت به تسریع در عملیات اجرایی آن، سازمان عمران و پیمانکار مربوطه همزمان با مراسم آغاز عملیات اجرایی، متعهد شدند حداکثر تا 14 ماه ، پروژه را به بهره برداری برساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.