۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 273552

بر اساس اعلام هواشناسی، آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و تحلیل داده‌های جوی، از وقوع وزش باد و پدیده گرد و خاک در سیستان و بلوچستان در ادامه این هفته حکایت دارد.

وزش باد و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا، محمدرضا امیر مرادی در اطلاعیه‌ای به استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان از وجود ناپایداری در وضعیت هوای استان در روز‌های پیش‌رو خبر داده است.

در بخشی از این اطلاعیه‌ آمده است: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در نواحی مرکزی و برخی نواحی غربی استان وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار رخ خواهد داد، روز پنجشنبه نیز این شرایط تشدید یافته و در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و غبار انتظار می رود.

این اطلاعیه افزوده که در این مدت در نواحی شمالی استان وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی پیش بینی می شود، رگبار باران بهاری و گاهی رعد و برق و تندباد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمالی و مرکزی و در روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: از اواخر وقت چهارشنبه تا جمعه بر روی سواحل و دریا وزش باد شدید، گرد و خاک و مواج شدن دریا رخ می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.