۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: 273553

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی جاده هراز که پیش از ظهر سه شنبه در حدفاصل تونل تکاور تا پیچ ابتهاج براثر ریزش سنگ های معلق از کوه بسته شده بود، خبر داد.

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین علی نوری پور روزسه شنبه به خبرنگار ایرنا در آمل گفت: با تلاش نیروهای راهداری و بکارگیری چندین دستگاه لودر و گریدر سطح جاده هراز درکیلومتر 85 تا 86 حدفاصل تونل تکاور تا پیچ ابتهاج پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: جاده هراز از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون برای پنجمین بار متوالی براثر ریزش سنگ از کوه در کیلومتر 80 تا حدود 90 بسته شد که امروز پس از چند ساعت با تلاش ماموران راهداری و نیروهای مردمی بازگشایی شد.

رییس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان آمل، با بیان اینکه بسته شدن جاده هراز ترافیک سنگینی از خودروها در این جاده ایجاد کرده است، تصریح کرد: هم اکنون به علت بارندگی مقطعی سطح جاده هراز لغزنده است و انتظار است رانندگان در این جاده باید صبر و حوصله رانندگی کنند.

نوری پور تصریح کرد: درعین حال نیروهای پلیس راه آمل و ماموران راهداری و نیز هلال احمر در مناطق حساس و پرترافیک جاده هراز حضور دارند و درجهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: محدودیتهای ترافیکی نیز اکنون در جاده هراز اعمال می شود و تردد کامیونها وکامیونتها به استثنای خودروهای حامل سوخت وموادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.

حدود 110 کیلومتر از جاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.