۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 273559

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران گفت: به دلیل ریزش کوه در محدوده تونل تکاور و گزنک جاده هراز واقع در استان مازندران، تردد در این مسیر از ساعت 9 صبح امروز بسته شد.

محور شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی بسته است

فرشاد اسکندری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محور شمشک به دیزین نیز همچنان به علت احتمال ریزش کوه و بهمن تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی راههای ارتباطی دماوند - فیروزکوه در هر دو سوی جاده نیمه سنگین است، تصریح کرد: هم اکنون حجم ترافیک سنگینی نیز در راههای ارتباطی کرج به سمت چالوس برقرار است.

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران همچنین با اشاره به بارش بی سابقه باران و تگرگ شب گذشته در استان تهران، گفت: جاده های جاجرود و هراز در پی این بارندگی دچار آبگرفتگی شدند که با حضور به موقع گشت های راهداری در این دو مسیر از بروز حادثه جلوگیری شد.


* اعلام محدودیت های ترافیکی 12، 13 و 14 فروردین

اسکندری در ادامه به محدودیت های ترافیکی درنظر گرفته شده برای سه روز پایانی تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: جاده هراز از ساعت 12 فردا (12 فروردین) به سمت شمال به روی خودروهای عبوری بسته می شود و سه ساعت بعد نیز این مسیر از آمل به سمت تهران یکطرفه می شود.

وی افزود: جاده کرج به چالوس نیز از ساعت 12 فردا از میدان امیرکبیر شهر کرج به سمت چالوس به روی خودروهای عبوری بسته می شود و ساعت 15 همان روز نیز از سمت چالوس به سوی کرج یکطرفه خواهد شد.


* آخرین آمارها از ترددهای جاده ای استان تهران در ایام نوروز

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران آمار تردد خودروها درراههای ارتباطی استان تهران از 25 اسفند تا 10 فروردین را در حدود 20 میلیون خودرو ذکر کرد و افزود: تهران در رتبه بندی کشوری این آمار پس از استان البرز در مکان دوم قرار دارد.

وی تصریح کرد: در همین مدت بر اساس آمارهای پلیس راهور و گشت های راهداری مستقر در راههای ارتباطی استان تهران در پی تصادفات رخ داده شش نفر فوت کرده و 19 نفر نیز مجروح شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.