برخلاف ادعای بی‌بی‌سی فارسی برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در روزهای اخیر تصاویر جدیدی از حضور خود در سوئد را در صفحات شخصی‌شان منتشر کرده‌اند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال دروغ BBC را برملا کردند+عکس

به گزارش قدس آنلای نبه نقل از فارس سایت امپراتوری دروغ نوشت: «بی‌بی‌سی فارسی» روز شنبه (8 فروردین 1394) در وب‌سایت خود طی خبری با سرعنوان «قرنطینه خبری تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با سوئد»، سفر تیم ملی فوتبال ایران به سوئد را رازآلود(!) نامید و مدعی شد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بسیار محدود شده‌اند و از تلویزیون‌های اتاق‌های آنها نیز امکان دسترسی به تمامی‌شبکه‌های تلویزیونی وجود ندارد.

همچنین «بی‌بی‌سی فارسی» ادعا کرد بنابر دستور مسئولان ایرانی، بازیکنان تیم ملی ایران حق خروج از محل اردوی تیم ملی و استفاده از شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام یا فیسبوک را هم ندارند.

این در حالی‌ست که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی‌ایران که در شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک و اینستاگرام عضو هستند، در روزهای اخیر تصاویر جدیدی از حضور خود در سوئد در صفحات شخصیشان منتشر کرده‌اند.

از جمله، «علیرضا حقیقی» سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود، وضعیت اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم ملی فوتبال سوئد را مناسب عنوان کرد و از آمادگی خود خبر داد.

همچنین بر خلاف ادعای «بی‌بی‌سی فارسی» در میان تمرینات تیم ملی فوتبال ایران و پیش از مسابقه با سوئد برخی ملی‌پوشان در شهر استکهلم به گردش و تفریح پرداختند. «رضا قوچان نژاد» با انتشار تصویری از حضور برخی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران از جمله «آندرانیک تیموریان»، «اشکان دژاگه»، «علیرضا حقیقی» و خود در صفحه شخصی اینستاگرامش، نوشت: “کمی‌تنوع تو این هوای سرد و بین تمرینات و بازی‌ها”

این نخستین بار نیست که «بی‌بی‌سی فارسی» و دیگر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در جهت رسیدن به اهداف شوم خود دست به سیاه‌نمایی و انتشار اخبار دروغ و ضدایرانی می‌زنند.

گفتنی است، تیم ملی ایران روز سه‌شنبه، 11 فروردین، در ورزشگاه «فرندز آرنا» استکهلم با سوئد بازی می‌کند. گفته می‌شود که تاکنون 35 هزار بلیت برای این بازی فروخته شده است که بیشتر آنها را تماشاگران ایرانی خریده‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.