در حالیکه تیم امید ایران هر سه حریف قبلی خود را شکست داده بود و برای صعود به مرحله دوم مقدماتی المپیک ریو ۲۰۱۶به یک تساوی نیاز داشت در مقابل عربستان شکست خورد تا صعودش به اما و اگر بکشد.

شکست تلخ تیم فوتبال امید برابر عربستان در ورزشگاه آزادی

به گزارش قدس آنلاین، تیم امید ایران با امید عربستان درسری مسابقات مرحله مقدماتی المپیک ریو امروز یازدهم فروردین سال ۱۳۹۴ رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که تیم امید ایران برای صعود به عنوان سرگروه از این مرحله به یک تساوی نیاز داشت ۲ بر یک بازی را به حریف خود واگذار کرد تا برای صعود کارش به اما و اگر بکشد.

ترکیب تیم امید ایران:
محمدرضا اخباری، وحید حیدریه، علی کریمی،محمد مرادمند، روزبه چشمی ، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، احمد نورالهی، ارسلان مطهری، میلاد محمدی(۷۷ حسین فاضلی)، مهدی ترابی

ترکیب تیم امیدعربستان:
عبداله فیصل، عبداله مادو، عبدالفتاح اسیری، عبدالعزیز البیشی، عبدالمجید،علی الزبیدی، ماجد النجرانی، طلال علی عبسی(۶۳ سعید الیامی)، حسن محمد رقفاوی، صالح الشهری(۶۸ الغمدی)، مصطفی البساس

اخطار: عبدالعزیز البیشی(۴۶)، علی الزبیدی(۷۳) از عربستان

حدود دو هزار هوادار فوتبال ایران برای شروع این دیدار خود را به استادیوم آزادی رسانده بودند تا تیم امید کشورمان را در مقابل عربستان حمایت کنند. در نیمه اول خط دفاعی تیم امید ایران چندان هماهنگ نشان نداد و بارها و بارها به مهاجمان تیم امید عربستان موقعیت گل داد .این ناهماهنگی در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد تا عربستان در دقایق ۷۰ و ۸۰ توسط علی الزبیدی و الغمدی به گل برسد.

در این دیدار حرکات انفرادی آزمون و جهانبخش که در قالب کار تیمی قرار نداشتند عملا سودی برای تیم امید ایران نداشت. تیم امید ایران دوبار توپ را به دیرک دروازه حریف کوبید و آه از نهاد تماشاگران بلند کرد.

در دقیقه ۸۵ الیامی بازیکن تعویضی عربستان در پی آشفتگی خط دفاعی این تیم در یک ضربه کرنر ،گل به خودی زد تا نتیجه دو بر یک شود و البته مهاجمان تیم امید همچنان ناکام در گلزنی بمانند. با شرایط کنونی باید منتظر دیگر دیدار ها در گروه‌های دیگر بمانیم تا اقبال صعود داشته باشیم چرا که از ۱۰ گروه، پنج تیم که نتایج بهتری گرفته باشند به مرحله نهایی صعود می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.