قدس آنلاین: اصفهان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به مزیت های همدلی و صمیمیت، خاطرنشان کرد: انجام امورخیریه، پس اندازی همیشگی و دارای نتیجه زیاد و پرثمر است که از مهمترین صفات دل است.

انجام امور خیریه پس انداز همیشگی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در دیدار با کارکنان این اداره ، با توجه به نام گذاری سال جدید با عنوان "دولت و ملت ،همدلی و همزبانی" و با تاکید بر لزوم وجود همدلی و همبستگی ابراز کرد: همدلی یعنی قصد خیر برای دیگران داشتن و دوست نداشتن و نخواستن شر و بدی برای مردم و صفای دل یعنی رحمت، اراده و عزم بر خیر رسانی به دیگران.
وی به سخنی از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: "دلهای خود را از دشمنی های پنهانی پاک کنید؛ چرا که دردی فراگیر و خطرناک است".
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: انجام امورخیریه، پس اندازی همیشگی و دارای نتیجه زیاد و پرثمر است که از مهمترین صفات دل است.
صادقی افزود: همدلی و صمیمیت دارای مزایای زیاد همچون آرامش دل است و نشانه اصالت شخص، صفت بزرگواران، خواسته مومنین در قرآن، رونق گرفتن روابط بین مردم، سرعت در پیشرفت اجتماع، تولید محبت، موجب نزول رحمت، تخریب کننده دل و صفای دل است.
وی به نقل از امام صادق(ع) تصریح کرد: "جایگاه دل نسبت به دل همچون جایگاه امام و پیشوا است نسبت به مردم.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان با بیان اینکه مجادله ،گناه، فتنه و خیانت از مضرات تخریب دل است، به کارکنان اداره اوقاف تاکید کرد: همدلی و همبستگی خود را حفظ کنید تا بتوانیم به اهداف خود نزدیک شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.