قدس آنلاین: اصفهان - جانشين رئيس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهراصفهان گفت: تعداد مسافران شب خواب در نقاط مختلف اصفهان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید که نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

تغییر محسوسی در آمار مسافران شب خواب اصفهان نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن رنجبرافزود: این تعداد مسافر بدون احتساب مسافرانی است که در منازل اقوام و خویشاوندان خود اسکان یافته اند و این آمار از مراکز و مناطق مختلف اصفهان به دست آمده است.

وی با اشاره به راه اندازی اتوبوس های گردشگری در اصفهان و افزایش تعداد این اتوبوس ها از 10 دستگاه به 20 دستگاه اتوبوس ، از مسافران و گردشگران خواست تا حتی الامکان برای دیدن از آثار تاریخی و اماکن دیدنی اصفهان از این اتوبوس ها استفاده کنند.

جانشين رئيس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهراصفهان با بیان اینکه اتوبوس های گردشگری در اصفهان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و به منظور معرفی آثار تاریخی و دیدنی اصفهان به مسافران نوروزی فعالیت می کنند ، یادآور شد: اتوبوس های گردشگری در مسیرهایی همچون پل خواجو، میدان امام (ره)، میدان امام علی(ع)، خیابان حکیم ، استانداری اصفهان، سی و سه پل ، گلستان شهدا ، تخت فولاد ، باغ گلها و پل خواجو تردد می کنند ./

مسئول کمیته اسکان و پذیرایی ستاد هماهنگي خدمات سفر شهر اصفهان  نیز در خصوص اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: با توجه به تدابیری که از مدت ها قبل در اين ستاد انجام شده بود ، خوشبختانه در ایام نوروز هیچ مسافری در اصفهان مشکل اسکان ندارد.

احمدرضا مرادی افزود: در ایام نوروز خودروهای شهرداری با چراغ های گردان و تابلوهای "ستاد هدایت و اسکان" که به آنها نصب شده است، در همه مناطق و خیابان های شهر تردد می کنند تا مسافران را برای اقامت به محل های اسکان هدایت و راهنمایی کنند، و این اقدامی شاخص است که در هیچ کدام از دیگر شهرهای کشور نمی تون مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی محل های اسكان از طريق فضای مجازی و همچنين فضاهای حقيقی در ورودی هاي شهر نیز با استفاده از ستاد هدايت و اسكان انجام می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.