قدس آنلاین: اصفهان - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از کشف و ضبط 115 تن، فرآورده های خام دامی فاسد در بازرسی های ایام نوروز در استان اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 115 تن فرآورده های خام دامی فاسد در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر محمد کشتکار در جریان بازدید از طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در تعطیلات نوروزی در اصفهان اظهار کرد: ما اجازه ندادیم این میزان فرآورده های خام دامی فاسد و تاریخ گذشته وارد چرخه مصرف شده و تهدیدی برای سلامتی مردم باشد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در خصوص نظارت‌های انجام شده تا کنون تصریح کرد: با شروع طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا کنون 101 نفر کارشناس در قالب 60 اکیپ نظارتی در سطح استان فعالیت خود را آغاز کردند که تاکنون بیش از 7 هزار بازدید از زنجیره عرضه مواد پروتئینی از جمله سردخانه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی، کارخانجات فرآوری گوشت و خودروهای حمل و نقل انجام شده است.

وی ادامه داد: رویکرد ما در طرح نوروزی، کنترل و نظارت بهداشتی بیشتر و تشدید برخورد و افزایش بازرسی‌ها بوده تا سلامت مردم بیشتر از این به خطر نیفتند.

کشتکار بیان کرد: ما در رسیدن به وضعیت مطلوب و با نظارت و کنترل دقیق‌تر بازرسان دامپزشکی در حوزه بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی، تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا مردم نسبت به مصرف گوشت و دیگر فرآورده های خام دامی آسوده خاطر باشند

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان سخنان خود از تشدید برخورد و افزایش بازرسی‌ها در قالب این طرح در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: سلامت فرآورده‌های خام دامی با سلامت و امنیت غذایی مردم ارتباط مستقیم دارد و رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه بهداشت محصولات دامی در سطح استان لازمه همکاری بیشتر مردم و هماهنگی بهتر و منسجم‌تر مسئولین مربوطه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.