رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کمیته ساخت و ساز این رژیم در قدس دیروز (سه شنبه) احداث 2200 واحد مسکونی در قدس شرقی را تصویب کرد.

رژیم صهیونیستی ساخت 2200 واحد مسکونی در قدس اشغالی را تصویب کرد

به گزارش پایگاه خبری' الیوم السابع'، این رادیو افزود: این واحدها در محله عربی السواحره میان کوه المکبر و ابو دیس در قدس شرقی ساخته می شود.

به گزارش دفتر امور بشر دوستانه سازمان ملل در سرزمین های فلسطینی (اوچا)، مقامات رژیم صهیونیستی 30 ساختمان فلسطینیان را در منطقه ای در کرانه باختری را به بهانه ساخت بدون مجوز تخریب کردند که 29 واحد آن در منطقه مکحول و الحدیدیه در شمال غور اردن قرار دارد .

این در حالی است که اخیرا فرستاده سازمان ملل در امور خاورمیانه تاکید کرد که کابینه جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید اقداماتی برای توقف شهرک سازی در سرزمینهای اشغالی انجام دهد.

رابرت سری در گزارش نهایی خود به شورای امنیت سازمان ملل، در مقام هماهنگ کننده امور خاورمیانه گفت که فعالیت های ساخت و ساز در فلسطین اشغالی احتمال نابود کردن هرگونه امکان رسیدن به صلح را به همراه دارد و رژیم صهیونیستی باید این اقدامات را متوقف کند.

این در حالی است که بنابر اعلام مرکز اطلاعات هیات مقاومت در مقابل شهرک سازی و دیوار حایل، رژیم صهیونیستی در سال 2014 سه هزار و 100 واحد مسکونی در شهرک های صهیونیست نشین، 165 ساختمان عمومی و 92 ساختمان صنعتی در کرانه باختری احداث کرده و طرح ساخت دو هزار و 213 واحد مسکونی دیگر را نیز به تصویب رساند.

مرکز یاد شده در گزارش سالانه خود همچنین اعلام کرد که صهیونیست های شهرک نشین در سال 2014 چهار فلسطینی را به طرز فجیعی به شهادت رساندند و 52 فلسطینی را نیز با خودروهای خود زیر گرفتند که زنده سوزاندن محمد ابوخضیر نوجوان اهل بیت المقدس تنها یکی از این موارد بود .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.