روزنامه صهیونیستی یلی فاش کرد که یک اسکادران از جنگنده های اسراییلی در حملات عربستان و متحدانش علیه یمن شرکت دارد .

جنگنده های اسراییلی در حمله به یمن شرکت دارند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، روزنامه یلی به نقل امیر ایشیل فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نوشت: در حال حاضر یک اسکادران از جنگنده های اسراییلی به کشورهای عربی برای سیطره بر یمن کمک کرده و به اهدافی در این کشور عربی حمله می کنند .

ایشیل افزود: کشورهای عربی از اسراییل درخواست کمک کرده اند تا از یکی از دوستان گذشته شان (یمن) رهایی یابند .

این روزنامه به نقل از محمد احمد فرمانده یکی از اسکادران های جنگنده عربستان نیز نوشت: از ارتفاع 30 هزار پایی از سطح دریا و از جنگنده اف-16 خود دیدم که یک خلبان به وسیله هواپیمایش به مواضعی در یمن حمله کرد و مشاهده کردم ستاره داود بر هواپیمایش نقش بسته بود .

جنبش انصارالله پس از ماه ها تظاهرات مسالمت آمیز، از تابستان گذشته برای مبارزه با فساد و تروریسم، کنترل صنعا پایتخت را بدست گرفته و طی روزهای اخیر نیز با وجود تجاوز نظامی عربستان، پیشرفت های چشمگیری در دیگر شهرها و استان های یمن داشته است.

عربستان از پنجشنبه گذشته دست به تجاوز نظامی ضد یمن زده و تا کنون صدها غیرنظامی یمنی را کشته یا زخمی کرده است .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    0 0
    خاک بر سر حاکمان عربستان که با دشمنان مسلمان که در قران به دفعات امده است بر علیه کشور مسلمان فقیر ولی متمدن یمن همدست و وارد جنگ شده وبا هواپیماهایشان بمب بر سر رنان کودکان وپیران یمن بمب برای پیرور شدن می ریرند رهی خیال باطل مرگ برحاکمان جاهل مسلمان نما ودشمنان کافر مسلمانان دشمنان یهودی صفت عربستانی یمن عراق سوریه بحرین ..... و اف برهمپمانان انان