قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از کنترل شدید محور تبریز – اهر و اتوبان شهید کسایی در روزهای باقی مانده ازتعطیلات نوروزی خبر داد .

کنترل شدید محور تبریز – اهر و اتوبان شهید کسایی در روزهای باقی مانده ازتعطیلات نوروزی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد صادق پورمهدی در بازدید 4.5 ساعته از محور های پردد منتهی به مرکز استان و مراکز فعال در ایام نوروزی،  درگفتگو با خبرنگاران اظهار امیدواری کرد: تا در سال " دولت و ملت – همدلی و همزبانی " ، بتوانیم با بسیج  امکانات و  اتخاذ راهکارها و تمهیدات جامع،  فعالیت ها و اقدامات مناسبی در زمینه جذب گردشگر وهمچنین رضایت مندی  مردم از مراکز گردشگری و اقامتی انجام دهیم .

معاون عمرانی استاندار در بازدید از ترمینال تبریز ، محور تبریز- خواجه و اهر،  پایگاه راهور شهید کسایی و مراکز اقامتی و اسکان مسافران ، خاطرنشان کرد : مراکز پلیس، اداره راه ، اورژانس ، هلال اهمر ، فرمانداری ها و شوراها در خدمت رسانی به مردم از آمادگی کامل برخوردار هستند و با توجه به پیش بینی ترافیک درروزهای آخر تعطیلات نوروزی ، کنترل شدید در محور های پردد استان از جمله محور های تبریز- اهر و مرند و اتوبان شهید کسایی،  با حضورفعال عوامل راهور و نصب و کنترل دوربین های نامحسوس صورت می گیرد .


وی یادآور شد: با تشکیل ستاد سفر های نوروزی استان از بهمن ماه سال گذشته، دستگاه های ذیربط،  به صورت شبانه روزی به برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی بسیج شدند و بازدید های مستمر نیز بطور رسمی؛ غیر رسمی و سرزده از نحوه فعالیت آنها صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار  همچنین از تقویت پلیس در راههای مواصلاتی و اعمال بیشتر قانون ، خبر داد و افزود : باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از مسافران نورورزی در روز های آخر تعطیلات نوروزی  قصد مراجعت دارند، لذا تعدادی از کادر فرماندهی انتظامی استان برای تامین سلامت هم وطنان و امنیت راه ها،  به پلیس راهور کمک خواهند کرد.

پور مهدی  از مردم خواست   برای حفظ سلامتی ، در رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام کنند .

معاون عمرانی استاندار همچنین از نمایشگاه فرهنگی  فاطمیون بازدید و از نزدیک  در جریان ایجاد و اجرای ویژه برنامه های آن،  در طول ایام برگزاری نمایشگاه قرار گرفت .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.