استاندار خراسان رضوی در برنامه ی زنده ی تلویزیونی سفر نامه ی ابر و باران سیمای خراسان حضور یافت.

جمهوری اسلامی ایران پایه گذار یک تحول بزرگ در منطقه و تاریخ سیاسی جهان است

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این برنامه ضمن تبریک 12 فروردین ماه،  روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: اعتماد امام راحل (ره) به مردم و همراهی با آنان و همدلی مردم با امامشان، باعث خلق حماسه ای ماندگار و رای بیش از 98 درصدی آن ها به جمهوری اسلامی شد.
وی به حضور اقلیت های مذهبی و قومیت های مختلف در این رفراندوم بزرگ اشاره و  تاکید کرد: نظام متعلق به همه ی مردم ایران است و نه تنها مسلمانان به جمهوری اسلامی رای دادند؛ بلکه حضور تمامی پیروان ادیان آسمانی و اهل کتاب در این همه پرسی چشمگیر بوده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاکید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر این که میزان رای ملت است؛ افزود:  جمهوری اسلامی ایران پایه گذار یک تحول بزرگ در منطقه و تاریخ سیاسی جهان است.
رشیدیان در ادامه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره و خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب از سال 73 با توجه به موضوعات و نیازهای داخلی کشور و تحلیل شرایط منطقه ای و بین المللی، مبادرت به نامگذاری سال فرمودند.
وی تصریح کرد: شعار سال در واقع هدف گذاری برای تبدیل آن به یک رویکرد عمومی در دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از روزمره گی است.
استاندار خراسان رضوی به شرایط داخلی کشور در سال جاری اشاره  کرد و گفت: برگزاری سالم انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهرها در برخی مناطق، به مدد همدلی و همزبانی دولت و ملت محقق می شود.
رشیدیان تاکید کرد: در حوزه ی بین المللی نیز علی رغم این که دشمن تمام تلاش خود را معطوف به ایران هراسی کرده؛ نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در عرصه ی دیپلماسی، شجاعانه و مدبرانه از حقوق حقه ی ملت دفاع می کنند و شرایط مطلوبی را فراهم نموده اند.
وی لازمه ی استمرار این روند و توسعه ی متوازن و  همه جانبه در حوزه های مختلف را همدلی و همزبانی دولت و مشارکت دادن مردم  در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها دانست.
استاندار خراسان رضوی به موفقیت های کشور در عرصه های مختلف، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات حوزه سلامت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این استان نیز با مشارکت دستگاه های اجرایی و همراهی تاثیر گذار بخش خصوصی، آحاد مردم اعم از دانشگاهیان، نخبگان، کارشناسان، صاحب نظران، تولیدکنندگان، کشاورزان، دامداران و... به توفیقات خوبی دست یافتیم. 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.