جانشین رییس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از کاهش 35 درصدی تعداد تصادفات منجر به فوت در جاده های این استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

کاهش 35 درصدی تصادفات فوتی در جاده های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین محمدحسن واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 25 اسفند ماه 93 تا 11 فروردین در مجموع 11 نفر در سوانح جاده ای این استان جان خود را از دست دادند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 17 نفر بود.

وی اظهار کرد: با این حال تعداد مجروحان سوانح رانندگی در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افزایش داشت.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 273 نفر در اثر سوانح رانندگی در این استان مجروح شدند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 220 نفر بود.

واحدی با بیان این که طرح امداد و نجات و ایمنی سلامت نوروزی با عنوان هلال بهشت در این ایام در جاده های استان در حال اجراست، افزود: در این مدت به 24 هزار و 981 نفر خدمات ارایه شده که از جمله آنها ارایه خدمت به 16 هزار و 398 مراجعه کننده به پست های ایمنی و سلامت و 977 مراجعه کننده به ایستگاه های سنجش سلامت بوده است.

وی اظهار کرد: در 11 فروردین به 11 حادثه، خدمات امداد و نجات ارایه شد که از این تعداد هشت مورد مربوط به سوانح جاده ای بود.

واحدی افزود: علاوه بر آن یک مورد حادثه کوهستان، یک حادثه صنعتی و کارگاهی و نیز یک مورد خدمات حضوری توسط نیروهای امداد و نجات در این روز ارایه شد.

وی حادثه دیدگان حوادث این روز را 29 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد دو نفر جان خود را از دست داده، 17 نفر مصدوم، هفت نفر به مراکز درمانی منتقل و سه نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

به گفته وی در این روز 359 نیروی عملیاتی در جاده ها به مسافران خدمات ارایه کردند که 211 مورد خدمات مناسبتی و 110 مورد اسکان توسط آنان انجام شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.