قدس آنلاين-ايلام: معاون مهندسی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در برنامه ششم توسعه، مبلغ 8 هزار میلیارد تومان اعتبارجاده ای ، ابنیه ای و تجهیزلت الکترونیکی حفاظت از مرزها زمینی و دریایی و رفاه پرسنل هدف گذاری شده است.

هدف گذاري  8 هزار ميليارد توماني براي امنيت مرزهاي كشور

به گزارش قدس آنلاين از ايلام، سرهنگ جهانبخش یاوری در آيين بهره برداری از ساختمان گروهان مرزی چنگوله شهرستان مرزي مهران گفت : ساخت 23 برجک پاسگاه برای انسداد و کنترل مرزها، ساخت 54 واحد سازمان به منطور رفاه حال پرسنل، بازسازی و مرمت 75 پاسگاه و عملیات برق رسانی به پاسگاههای مرزی استان ایلام از مهمترین اقدامات و طرح های عمرانی مرزبانی ناجا در این استان بوده است.

وی با بيان اينكه برای اجرای این طرح ها بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تقویت و امنیت مرزها تأمین و پرداخت شده است، اظهار داشت: در راستاي تقويت مرزها و همزمان با دوازدهم فروردین ساختمان گروهان مرزی 104 چنگوله در شهرستان مهران نيز امروز افتتاح شد.

معاون مهندسی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اينكه برای ساخت این واحد نظامی در 2 طبقه و با يكهزار و 328 متر مربع زیربنا و 20 هزار مترمربع مساحت بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات انسداد و کنترل مرزها هزینه شده است، افزود: برقراری نظم و امنیت در کشور بویژه در 430 کیلومتر مرز استان ایلام با کشور عراق بسیار خوب ارزیابی مي شود و كاملاً رضايتبخش است.

سرهنگ جهانبخش ياوري با بيان اينكه در بخش های عمران و فعالیت های مرزی و امنیتی در مرزهای استان ایلام اقدامات خوبی صورت گرفته است، بيان داشت: در طول چهار سال گذشته عملیات ساخت بيش از 150 کیلومتر جاده مرزی در نقاط مرزی استان ایلام پايان يافته است.

وی با اشاره به اينكه 8 هزار و 755 کیلومتر مرز در کشور وجود دارد، يادآور شد: در برنامه ششم توسعه، مبلغ 8 هزار میلیارد تومان اعتبارجاده ای ، ابنیه ای و تجهیزلت الکترونیکی حفاظت از مرزها زمینی و دریایی و رفاه پرسنل هدف گذاری شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.