اعزام تیم‌های ذوب آهن و نیروی زمینی به جام باشگاه‌های آسیا به دلیل آزمایش دوپینگ وزنه برداران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

احتمال عدم اعزام ذوب‌آهن و نیروی زمینی به جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیا

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اردن بیست و سوم تا سی‌ام آپریل برگزار می شود، با توجه قهرمانی تیم های ذوب آهن و نیروی زمینی در لیگ برتر بزرگسالان و جوانان، این دو تیم می‌توانند نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها باشند اما در فاصله زمانی کوتاهی که تا آغاز جام باشگاه‌های آسیا باقی مانده هنوز اعزام این دو تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علی جباری مربی تیم ذوب آهن در این مورد بیان کرد: ما اسامی وزنه برداران خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و اکنون منتظریم تا مشخص شود فدراسیون تیم را اعزام خواهد کرد یا خیر؟ فدراسیون می‌خواهد از آنها آزمایش بگیرد اما با توجه به فرصتی کمی که تا آغاز مسابقات باقی مانده است، اگر بخواهند الان آزمایش بگیرند حدود 25 روز زمان می‌برد تا نتایج مشخص شود بنابراین احتمال دارد تیم به دلیل آزمایش دوپینگ وزنه بردران اعزام نشود.

 

وی درباره اسامی وزنه برداران اعزامی نیز گفت: با توجه به آسیب دیدگی های احتمالی اسامی 11 وزنه بردار را فدراسیون داده‌ایم اما احتمال دارد دو، سه نفر دیگه را اضافه کنیم و در نهایت در مورد هشت نفر اعزامی تصمیم بگیریم. البته نفرات شاخص تیم ملی در ترکیب حضور ندارند زیرا تمرین های خود را هنوز شروع نکرده‌اند و جمع کردن آنها کار سختی است. در حال حاضر حسن گل پرور، ایمان شاهقلیان، رضا قاسمی، عارف خاکی، مسعود چترایی، امیر حقوقی، مرتضی بیگلری، نیما آقایی، جعفر رضایی، امیر حسین ناظم الرعایا و مصطفی رجایی نفراتی هستد که نام آنها را اعلام کرده‌ایم.

 

داود عباسی مربی تیم نیروی زمینی نیز درباره احتمال اعزام نشدن این تیم به مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: متاسفانه فدراسیون نامه ای که پیش از تعطیلات عید برای ذوب آهن مبنی بر اعلام اسامی وزنه برداران خود فرستاده، برای ما ارسال نکرده است، زمانی که به فدراسیون مراجعه کردم تا دلیل آن را جویا شوم دلیل خاصی برای ارسال نکردن نامه نیاوردند. فدراسیون همکاری نمی کند که فکر می کنم دلیل آن بحث آزمایش دوپینگ وزنه برداران باشد.

 

وی ادامه داد: وزنه بردران تیم ما در تیم ملی جوانان مشغول تمرین هستند و زیر نظر فدراسیون قرار دارند بنابراین فکر نمی کنم در مورد دوپینگ مشکلی وجود داشته باشد البته اگر بخواهند می توانند الان هم از وزنه‌برداران آزمایش گرفته شود و با پرداخت پول بیشتری بخواهند جواب ها را زودتر آماده کنند.

عباسی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند، حسین توکلی با حضور ملی پوشان تیم نیروی زمینی در جام باشگاه های آسیا موافقت کند یا خیر؟ تصریح کرد: من سه مرتبه با حسین توکلی صحبت کردم و به توافقاتی رسیدیم. البته ما بر روی نفراتی چون علی میری، پیمان جان و میلاد رشیدی که احتمالا فیکس تیم ملی هستند صحبتی نداشتیم اما مدنظر ما وزنه بردارانی چون مهدی کردی، مهدی جعفرزاده و سعید رضازاده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.