۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 274260

سریال «در حاشیه» قرار است تا قسمت سی‌ام بخش‌های بیمارستانی خود را به اتمام برساند و به نوعی به فشارها و حاشیه‌هایی که با آن مواجهه شده، پایان دهد.

«در حاشیه» مهران مدیری زیر و رو شد!

مجموعه «درحاشیه»ی مهران مدیری که پیش از این با عنوان «اتاق عمل» شناخته می‌شد‌، پس از پشت سر گذاشتن توقفی سه ماهه مجددا با شرط‌ و شروطی کار تولید خود را آغاز کرد. از جمله‌ی این شروط می‌توان به بیشتر شدن سکانس‌های مربوط به دکترهای مثبت سریال اشاره کرد.
 
البته به نظر می‌رسد سکانس‌های مربوط به شخصیت دکتر مثبت در سریال، از جمله مواردی است که در بازنویسی‌ به سریال اضافه شده است.
 
حال به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران این مجموعه به جهت فشارهایی که همچنان بر روی این مجموعه وجود دارد، تصمیم گرفته‌اند بخش‌های تخلفات بیمارستانی و همچنین بخش‌های مربوط به بیمارستان را تا قسمت سی‌ام جمع کنند و به حاشیه‌های اصلی این مجموعه مبنی بر انتقادات سازمان نظام پزشکی پایان دهند.
 
فاز اول مجموعه «در حاشیه» در 35 قسمت است و قبل از ماه رمضان پخش تلویزیونی آن به پایان می‌رسد. اما پس از قسمت سی‌ام این سریال با وجود شخصیت‌هایی که خلق کرده است داستان خود را ادامه می‌دهد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ُسعید IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    30 2
    سریال خیلی هم عالی است. دکتر های عزیز نگران نباشند درآمدشان کم نمی شود چون مجبورند ملت بروند پیش آنها. ماست پرچرب نیست که نخورند. یاد سقراط به خیر.
  • shahr IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    28 1
    وقتی قشر روشنفکر و تحصیلکرده جامعه اینگونه با یک طنز برخورد می کنند و کار به تهدید و بیانیه و تجمع میرسد وای به حال عوام مردم!!!!!!!!!!!!!!!1من در کنگان (استان بوشهر) زندگی میکردم پسرم برای درمان پیش پزشکی بردم که از اهالی شیراز بود اما اونجا مطب زده بود باورتون نمیشه اگه وضعیت مطب ایشون را وصف کنم ( در صورت نیاز نام اون پزشک را مطرح می کنم ) مطب یه آپارتمان دو خوابه بود دکتر منشی هم نداشت تو آشپزخونه داشت شام درست میکرد درب یکی از اتاقها باز بود و رختخواب دکتر کف اتاق پهن بود اتاق دیگر مطب جناب پزشک بود که لطف کردند از آشپزخانه و پای گاز من و پسرم را به اتاق مطبشون فرستادند بعد از چند دقیقه پزشک محترم تشریف اوردند با همون بوی غذا و..... حالا چرا رئیس نظام پزشکی به این سریال اعتراض می کنه نمیدونم!!!!!!!!!1
  • shahr IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    29 2
    یه مورد از تجربه اصفهان براتون میگم دخترم آلرژی داره و گرفتگی بینی ، بردمش مطب دکتر ....متخصص حلق و گوش و بینی اولین توصیه دکتر به من این بود دخترت زیباست اما دماغش خیلی تو آفسایده بیا تا براش جراحی زیبایی کنم و.....اگه بخوام از این دست موارد بگم مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد لطفا یه فراخوان بدید تا مردم موارد اینچنینی را برای جناب رئیس نظام پزشکی عنوان کنند تا دیگه به حق و حقیقت اعتراض نکنند
  • نسترن IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    19 1
    من که دکتر منفی توسریال ندیدم که بخوان مثبتش کنن
  • حامد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    32 3
    همه از اوضاع بیمارستان ها و پزشکان با خبر هستند و با هیچ خاکی پنهان نمی شود. بازگو نکردن که چاره کار نیست , عیب ها را رفع کنید . فیلم کشورهای دیگر از رشوه گرفتن وزیر و وکیل و پلیس و زن فاحشه خانه دار و متاهل و ..... در ایران نمیشه فیلم ساخت چون به تریج قبایشان بر می خورد . بابا فساد و رشوه و زیر میزی رو جمع کنید و انقدر از حرف حق نترسید
  • منیژه IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    10 2
    این سریال رو دوست داشتم ناراحت کننده است اگر از پخش آن جلوگیری به عمل آورند لطفا به این فکر کنید که بیننده های شبکه های ایرانی رو بیشتر کنید نه کمتر از این تعدادی که هستن ممنونم از آقای مدیری به خاطر طنز های فوق العادده اش
  • شخصیت ایرانی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    4 20
    این سریال سراسر بد آموزی فرهنگی دارد و فیلم نامه بسیار ضعیف و خالی از محتوا است ، و بی احترامی به شعور مردم است .این سریال نه کمدی است و نه مشکلات بیمارستانها را نشان می دهد . چالی چاپلین در اکثر فیلمها کمتر حرف نمی زد،ولی هم منتقد بود و هم کمدین بود . خواهشمند است : فقط به دلیل معروف بودن بازیگران ، هر فیلمی را پخش نکنید .
  • ش IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    5 0
    سریال بسیار هم عالیه از مهران مدیری متشکریم و از حضور دوباره ایشون خوشحالیم ممنون که بازم لبخند رو به لب ما آوردی