انتخابات

نایب رئیس تیراندازی بانوان شانس کسب سهمیه المپیک بانوان را چند برابر آقایان می داند.


نایب رئیس تیراندازی بانوان: اعزام به آمریکا لغو شد/ شانس المپیکی شدن بانوان بیشتر است

طاهره علی آبادی در گفتگو باایسنا، در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی به جام جهانی کره جنوبی گفت: همه بزرگان تیراندازی در جام جهانی کره جنوبی حضور دارند زیرا این مسابقه ها کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو است. امید ما به این مسابقه ها جهت کسب سهمیه زیاد است. به نظر من شانس کسب سهمیه بانوان چند برابر آقایان است. بیش از همه در رشته تفنگ بادی انتظار کسب سهمیه داریم.

وی ادامه داد: در ایام عید ملی پوشان تیراندازی در اردوی هانوفر شرکت کردند و در تورنمت بین المللی اروپا عملکرد خوبی داشتند. این اردو و تورنمنت تاثیر خوبی بر آمادگی تیراندازان داشته است.

علی‌آبادی تصریح کرد: پیش از این ما چند مسابقه کسب سهمیه را از دست دادیم و نمایندگانمان فقط در مسابقات جهانی اسپانیا که در سال گذشته بود شرکت کردند که به دلیل عدم آمادگی تیراندازان نتوانستیم هیچ سهمیه‌ای بدست آوریم.

نایب رئیس بانوان با اشاره به کمبود فشنگ تیراندازان در تفنگ خفیف گفت: مشکل کمبود فشنگ ما هنوز مرتفع نشده است و در تامین فشنگ مشکلات زیادی داریم. در خفیف نمی توانیم انتظار کسب سهمیه داشته باشیم چون تیراندازان خشک تمرین کرده اند.

وی در خصوص لغو اعزام به مسابقات کسب سهمیه آمریکا افزود: در اردیبهشت ماه مسابقات کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم. با توجه به محدودیتهای ارزی و فرصت محدود در تهیه ویزا این اعزام لغو شد و یک فرصت خوب دیگر را جهت کسب سهمیه المپیک از دست دادیم.

علی آبادی در پایان گفت: ما مسابقه های زیادی برای استعداد یابی تیراندازان برگزار کرده ایم که برای 80 نفر از منتخبین این‌مسابقه ها در روزهای ابتدایی سال اردوی یک هفته ای برپا شد. در ماه آینده نیز مسابقات آزاد تیراندازی برگزار خواهیم کرد که علاقه مندان می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.