۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: 276135
اخبار ويژه / اعتراف یکی از دو متجاوز سعودی

کاهش مراودات برخی تجار با امارات

قدس آنلاین: خبرها حاکی است که به دلیل حمایت امارات از جنگ علیه مردم مظلوم یمن وهمچنین حضور این کشور در ائتلاف جنگ طلبانه سعودی‌ها، برخی تجار ایرانی مراودات تجاری خود با امارات وبرخی کشورهای حاضر در این ائتلاف را بشدت محدود کرده اند.

 

اعتراف یکی از دو متجاوز سعودی

انتخاب: روزنامه الصباح چاپ کویت در مورد حادثه فرودگاه جده نوشت: در اولین جلسه بازپرسی از یکی از دو پلیس متجاوز به نوجوانان ایرانی مسأله مهمی عنوان شد. این پلیس جوان سعودی اعتراف کرده که  این عمل را به تشویق شیخ ابومرزوق امام جماعت مسجد جامع جده انجام داده است! وی افزود: شیخ ابومرزوق این عمل را خدمت به طهارت حرمین از مشرکین و دارای ثواب اخروی دانسته است.

 

حضور خبرنگار صهیونیست در ایران!

باشگاه خبرنگاران: خبرها حاکی است که «اورلی آزرلایی»، یکی از خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، ۱۴ روز تمام در ایران بوده و به تهیه گزارش، کسب خبر و مصاحبه با مردم مشغول بوده است!

 

تجاوز نبوده، بی حرمتی بوده است

جهان: احمد امیرآبادی فراهانی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با توضیحاتی که در جلسه پیگیری حادثه جده در وزارت خارجه ارایه شد، هیچ‌گونه تجاوزی به دو نوجوان زائر ایرانی انجام نشده، بلکه تعرض و بی‌حرمتی بوده است.

 

ماجرای چک‌هایی که پاس نمی‌شود

تسنیم: محمد‌هاشمی، مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو درباره نتایج اطلاع‌رسانی درباره کالاهای غیرمجاز خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی که سازمان غذا و دارو در مدت اخیر اعلام کرده است، گفت: به طور مثال در یک موردی وقتی کالاهای یکی از شرکتها در لیست کالاهای غیرمجاز سازمان غذا و دارو قرار گرفت، بیش از۷۰۰ میلیون تومان چک‌های آن فرد و شرکت مربوطه پاس نشد، زیرا به محض اطلاع‌رسانی درباره کالاهای غیرمجاز، دیگر مصرف کنندگان از خرید چنین کالاهایی خودداری می‌کنند.

 

مناطق فقير، فقیرتر شدند

تابناک: بررسي نرخ رشد تورم در استانهاي مختلف كشور در پنج سال نشان مي‌دهد، زيان رفاهي ناشي از افزايش تورم در استانهاي فقيرتر، بيشتر بوده است. شاخصهاي قيمت بانك مركزي حاکی از آن است که در بين استانهاي كشور، استانهاي بوشهر، خوزستان، هرمزگان، گيلان، خراسان شمالي، ايلام، سيستان و بلوچستان، اردبيل، آذربايجان غربي، خراسان رضوي و خراسان جنوبي بيشترين زيان رفاهي را از نرخ رشد تورم ديده‌اند.

 

جنایت سعودی‌ها انحرافی بود

مهر: اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدام شنیع پلیس عربستان سعودی در تعرض به دو زائر ایرانی، طراحی رسانه ای نظام سلطه برای انحراف افکار عمومی از تجاوز آل سعود به یمن است.

 

وقتی ثروت میلیاردی به زندان می‌رود!

فرارو: در حالی رئیس سازمان زندانها آمار داده که سالانه 500 هزار نفر به زندانهای کشور وارد می‌شوند، آمارها حاکی است که  اگر همین تعداد افراد در اقتصاد ایران شاغل شده بودند، می‌توانستند بیش از 21 هزار میلیارد تومان به تولید ناخالص داخلی کشور اضافه کنند.

 

ادامه پیگیری یک پرونده

مهر: حسن قشقاوی، معاون وزیر خارجه، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دو مأمور سعودی عامل تعرض به دو نوجوان عمره گزار ایرانی در فرودگاه جده، گفت: باید جلوتر برویم تا ببینیم ماجرا به کجا می رسد.

 

العالم هک شد

قدس: پایگاه خبری شبکه العالم از هک شدن حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توییتر» خبر داد.

 

افزایش مهاجرت معلمان از خوزستان!

ایسنا: حرج چلداوی، معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در آموزش و پرورش استان مهاجرت بی‌رویه نیروی انسانی بویژه بعد از بروز پدیده گرد و خاک را شاهد هستیم.

 

 صف20کیلومتری در مرزبازرگان

فرارو: صف طولانی متشکل از کامیونهای ترانزیت حامل بار  ایران که طی چند روز گذشته به مقصد کشورهای مختلف اروپایی در جاده بین المللی ایران به ترکیه شکل گرفته بود، به بیش از 20 کیلومتر رسیده است.

 

بانکهای اوکراین هم ورشکسته شدند

پرس تی وی: ده‌ها بانک اوکراینی در یک‌سال گذشته به دلیل بحران اقتصادی ورشکسته شده‌اند. در همین زمینه کنستانتین وروشیلین، مدیر عامل بیمه مرکزی اوکراین از ورشکستگی ۴۶ بانک این کشور در یک‌سال گذشته خبر داد.  وی گفت: علت اصلی ورشکستگی این بانکها رفتارهای غیر اخلاقی مدیران بانک و افزایش تعداد پرونده‌های مرتبط با اختلاس مالی آنهاست.

 

ناتوانی در پذیرش گردشگران خارجی!

ایرنا: ابراهیم پورفرج، رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: ما توان پاسخگویی به درخواست گردشگران خارجی را نداریم. تقاضا زیاد است، ولی ما پاسخگو نیستیم، چون ظرفیت زیرساختی به حد کافی نداریم.

 

بی توجهی، خسارت میلیاردی به بار آورد

صدای ایران: دو فروند بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به دلیل بی توجهی مسؤولین امر دچار آسیب دیدگی شد و هم اکنون قادر به امداد رسانی نمی باشند. ملخ های این دو بالگرد بر اثر ماندن در هوای آزاد و بارش تگرگ چند روز پیش در تهران دچار آسیب دیدگی شده است.

 

پیام شیخ حسین انصاریان به مردم یمن

فارس: استاد شیخ حسین انصاریان در پیامی به مردم یمن تأکید کرد: یقین داشته باشید خداوند و بندگان مؤمن او، در همه جای جهان پشتیبان شما و یار شما هستند. ما ملت ایران در مجالس حسینی و مساجد و هنگام قرائت دعا به یاد شما هستیم.

 

شرط رفع تحریم‌های ایران

فارس: لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه که به عربستان سعودی سفر کرده، در گفت‌وگو با روزنامه سعودی «الریاض»، اعلام کرد، در صورتی که ایران تعهدات خود را اجرایی کند، تحریمها رفع می‌شود.

 

بررسی موضوع تحقیق در توافق لوزان

ایسنا: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه روز سه‌شنبه(فردا) که با حضور مسؤولان سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود، به بررسی تحقیق و توسعه در توافقات ژنو و لوزان می‌پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.