قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول برخی از روزنامه های امروز.

از "درخواست اعدام دو مامور خاطی سعودی" تا "اولین پاسخ یمن به سعودی ها"

اعدام دو مامور خاطی سعودی؟

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "سخنگوی کمیسیون فرهنگی خبر داد: طرح دو فوریتی تعطیلی «عمره مفرده» در مجلس"

در صفحه "سیاست" روزنامه "قدس" همچنین می خوانیم: "علاءالدین بروجردی: دو مامور خاطی سعودی باید اعدام شوند"

روزنامه "مردم سالاری" نیز از "قول اشد مجازات برای مرتکبین حادثه فرودگاه جده" نوشت. در این خبر می خوانیم: "وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده گفت: طبق قولی که عربستان به ما داده است، اشد مجازات را برای مرتکبین این حادثه در نظر گرفته است و تا حد اعدام هم پیش خواهد رفت."

***

مسائل اصلی کشور را با همدلی حل کنیم

نخستین نشست مشترک دولت و مجلس در سال "همدلی و زبانی" برگذار شد. روزنامه "قدس" از جلسه مشترک دولت و مجلس نوشت. از قول "روحانی" در این روزنامه نوشته شده است: "مسائل اصلی کشور را با همدلی حل کنیم"؛ "لاریجانی" نیز گفته است: "در موضوع هسته ای در شرایط ویژه ای هستیم"

***

مراسم بزرگداشت همسر امام (ره) برگزار شد

مراسم بزرگداشت بانو "خدیجه ثقفی" همسر فقید امام خمینی (ره) برگزار شد. روزنامه "هفت صبح" در همین راستا در تیتر یک خود  نوشت: "دختران در سوگ بانوی اول"

روزنامه "ایران" نیز عکس یک خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: "مراسم بزرگداشت همسر امام (ره) برگزار شد"

روزنامه "همبستگی" نیز در تیتر یک خود از قول دکتر حسن روحانی در همایش بزرگذاشت بانوی انقلاب اسلامی، نوشت: "همدلی و همزبانی باید در تمام جامعه تحقق یابد"

روزنامه "کارگر" هم در تیتر یک خود از قول "رئیس جمهور" در همایش "بانوی انقلاب"، می نویسد: "امروز بزرگ ترین منکر در جامعه بیکاری است"

تیتر یک روزنامه "شرق" نیز اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور در همایش تجلیل از همسر امام (ره)؛ در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "رئیس جمهور در همایش تجلیل از همسر امام (ره) مطرح کرد: انتقاد از تقلیل امر به معروف به خیابان و علیه زنان"

***

اولین پاسخ یمن به سعودی ها

روزنامه "قدس" از قول "امیرسرتیپ پوردستان" نوشت: "آثار شکست در ارتش اجاره ای سعودی دیده می شود"

در تیتر یک روزنامه "کیهان" می خوانیم: "ورود انقلابیون یمن به خاک عربستان"؛ این روزنامه همچنین از کشته شدن 18 نظامی سعودی و فرار بقیه آنها خبر می دهد.

روزنامه "جوان" نیز "اولین پاسخ یمن به سعودی ها" را تیتر یک خود کرد. این روزنامه با بیان اینکه "بیش از 20نظامی متجاوز در 2 عملیات جداگانه مرزی کشته شدند"، می نویسد: "ریاض طرح صلح تهران را نپذیرفت"

***

گردش خودروسازان به سمت گرانی

چند روز پس از وعده خودروسازان به مجلس درباره تثبیت قیمت خودرو در سال94، شرکت ختی خودروساز خواستار گرانی محصولات خود شدند.

در صفحه "بازارچه" روزنامه "قدس" از قول یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس از واکنش مجلس به افزایش قیمت خودروهای داخلی خبردار می شویم.

روزنامه "همشهری" در تیتر یک خود نوشت: "گردش خودروسازان به سمت گرانی"

***

روایت هاشمی از دلواپسان زمان امام

روزنامه "قانون" در تیتر یک خود نوشت: "روایت هاشمی از دلواپسان زمان امام"، این روزنامه همچنین از واکنش مخالفان به سخنان هاشمی و روحانی خبر می دهد.

در روزنامه "شهروند" نیز می خوانیم: "آیت الله هاشمی: دلواپسان امام را هم اذیت می کردند"؛ این تیتر در روزنامه های "اسرار"،"آرمان امروز" و "آفتاب یزد" هم مشاهده می شود.

"اعتماد" نیز در تیتر یک خود می نویسد: "هاشمی رفسنجانی با دفاع و تجلیل از بیت امام خمینی (ره): همسر امام گفت کاندیدا شوم"

روزنامه "وطن امروز" عکس یک خود را به "رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام" اختصاص داد و در تیتر یک خود نوشت: "فرار از موضوع سعودی"

در این روزنامه می خوانیم: "آیا اظهارات عجیب و بدون زمینه هاشمی رفسنجانی برای تغییر سرخط اخبار این روزهای جامعه صورت می گیرد؟"

"وطن امروز" از قول "بذرپاش" می نویسد: "کسانی که می گفتند با یک سفر به عربستان مشکلات را حل می کنند الان زمان سفر است!"

روزنامه "سیاست روز" نیز با اتشار عکسی از "هاشمی"، نوشت: "در نقد کنایه های تمام نشدنی و اظهارات عجیب آیت الله: به خاطر خودتان بس کنید، لطفا"

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    نرفتن به حج واجب نیست کمک به هزار جوان که رزوی عروسی دارن واجبه اخندها