کریستوف زانوسی، کارگردان مشهور لهستانی برای برگزاری چند کارگاه تخصصی سینمایی به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌آید.

کریستوف زانوسی به جشنواره فیلم فجر می‌آید

خبرگزاری فارس: کریستوف زانوسی به جشنواره فیلم فجر می‌آید
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستوف زانوسی مولف، کارگردان، تهیه کننده و فیلم‌نامه نویس مشهور لهستانی در ایام برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره، با حضور در ایران چند کارگاه تخصصی سینمایی برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
کارگردان فیلم «جنایت در کاتمونت» در چهارمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به همراه علاقه‌مندان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح به تماشای فیلم «ساختار کریستال» می‌نشیند.
وی همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه کارگاهی تخصصی با عنوان «اصول کار با هنرپیشه، چگونگی تنظیم میزانسن میان دوربین و هنرپیشه» را برپا خواهد کرد.
این کارگردان لهستانی در ادامه و از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه درباره «سیر تحول درام‌پردازی از دهه ۶۰ میلادی تا امروز» در کارگاهی تخصصی سخن می‌گوید. زانوسی پس از آن نیز از ساعت ۱۶ و ۴۵ تا ۱۷ و ۴۵ دقیقه به پرسش علاقه‌مندان پاسخ خواهد داد.
مجموعه کارگاه‌های تخصصی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، همزمان با برپایی این رویداد سینمایی با حضور جمعی از بزرگان سینمای ایران و جهان برپا خواهد شد.
این کارگاه ها از ۶ تا ۱۱ اردیبهشت، همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برپا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.