۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 277084

قدس آنلاین - میلاد شکری: Don’t Touch The Spikes، عنوان دیگری از سازنده ی بازی های جذاب Ketchapp است.

بازی زیبای Don’t Touch The Spikes را تجربه کنید
به گزارش گروه دانش و فناوری قدس انلاین، بازی های این شرکت در نوع خود بسیار جالب و صد البته اعتیادآور هستند و بعد از نصب سریعا کنجکاو می شوید تا رکورد بزنید.
در این بازی با یک پرنده همراه هستید که باید او را به پرواز در بیاورید اما نباید به مانع ها دست بزند.
در مکانی که دور تا دور آن بسته است، تیغه هایی بیرون می آید که باید پرنده را به پرواز در بیاورید اما باید سعی کنید که نوک پرنده به تیغه ها نخورد و به سطح صاف بخورد تا پرنده نیفتد.
این بازی نسبت به بازی های دیگر این شرکت که معرفی کردیم لذت بخش تر است و کمی راحت تر.
این بازی از قابلیت های شخصی سازی نسبتا خوبی برخوردار است. برای مثال می توانید مکان مربوطه یا پرنده را تغییر دهید. البته همه ی آن ها با هم باز نمی شود و نیاز به جمع کردن شکلات دارد که در بازی می توانید با برخورد به آن ها این شکلات ها را جمع کنید.
یکی از مهم ترین ویژگی این بازی دو نفره بازی کردن آن است. هم می توانید خودتان با یک پرنده در خود بازی رقابت کنید و یا حتی صفحه بازی به دو نیم تقسیم شود و شما با دوستتان و هر کس دیگری بازی کنید و لذت بازی را دو چندان کنید.
همچنین اشتراک گذاری رکورد ها در این بازی از این شرکت نیز وجود دارد و می توانید امتیازتان را با دوستانتان در هر شکلی به اشتراک بگذارید.
افتخارات خود را در پلی گیمز برای آندروید و یا گیم سنتر برای iOS ببینید. پیشنهاد می کنیم این بازی را همین حالا بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.