رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران غرب را به‌پای میز مذاکره کشانده است گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی را تضمین کردند.

اقتدار امروز ایران غرب را به‌پای میز مذاکره کشانده است

 کاظم جلالی در اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که با حضور پرشور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد، به عظمت و شکوه ایران در دنیا به برکت خون شهدا و امام شهدا تأکید کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسیر شهدا مسیر پرافتخاری است و آفرین بر ملت ایران که این‌گونه دلاور مردانه ایستادگی کردند.

جلالی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز دنیای غرب به‌پای میز مذاکره می‌نشینند به دلیل تجربه‌ای است که از دفاع مقدس دارند و آنها ایستادگی ملت شریف ایران را دیده‌اند.

وی گفت: وقتی نخست‌وزیر اسرائیل به کنگره آمریکا می‏‌رود و سخنرانی می‌کند، نشان از قدرت انقلاب اسلامی است و بارها گفته‌ام که ای‌کاش این صحبت‌ها به‌طور مستقیم از صداوسیمای کشور ما پخش می‌شد تا ذلت و خواری دشمنان انقلاب را برابر ایران می‌دیدید.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برابر تحریم‌ها خوب مقاومت کرد و هرگز سر تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان تعظیم نکرد.

جلالی افزود: شجاعت، شهامت، عزت، افتخار و سربلندی ایران روزبه‌روز بیشتر شده و اینها همه از اخلاص امام و شهدا بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاه بزرگی قرارگرفته است و اگر این اقتدار و قدرت ملی را در اختیار نداشتیم؛ هیچ‌گاه غربی‌ها پای میز مذاکره با ما نمی‌نشستند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی مهدوی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    1 0
    جا دارد یه تشکرویژه از زحمات اقای احمدی نژاد ودانشمندان هسته ای و شهدای عزیز هسته ای داشته باشیم که در طول این 8سال با تمام قدرت برنامه هسته ایران را جلو بردند تا اینکه ایران غرب را به پای میز مذاکره کشاند.درود بر رهبر عزیز و دکتر احمدی نژاد
  • ایرانی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    با سلام و درود بی پایان به رهبر فرزانه . و با سلام به امیر کبیر ثانی : دکتر محمود احمدی نژاد دامت توقیقات. جا دارد از رهبری هوشیارانه و پایمردی امیر در هشت سال گذشته تشکر و قدردانی شود. زیرا به کرسی نشستن حرفهای اقای ظریف نتیجه رعب استکبار از دو سال اینده است که به امید پروردگار سکان هدایت این کشور به سوی عزت و پیشترفت دوباره به دست امیر قرار میگیرد. انها از هراس اسم امیر نیز رعشه وجودشان را گرفته و قدرت تفکر را از دست میدهند . درود بر رهبری. درود بر امیر. درود بر جلیلی استوار و ثابت قدم.