۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 277153
هواداران سپاهان عامل اصلي باخت پرسپوليس!

به گزارش قدس آنلاين، هادی عقیلی پس از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی داشت.خوشحالم در وقت خوبی توانستیم پیروزی را کسب کنیم.خوشحالم هواداران سپاهان که به تهران آمده بودند خوشحال و شادمان ورزشگاه را ترک کردند.

وی درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت:هنوز چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده است.ما همه تلاشمان را برای قهرمانی می کنیم.ممکن است قهرمانی را تفاضل گل معلوم کند.

مدافع سپاهان درباره گلی که تیم سپاهان زد اما آفساید گرفته شد بیان داشت:من از صحنه دور بودم ولی فکر می کنم آن گل درست بود.

وی درباره اینکه چرا تماشاگران در بازی های پرسپولیس در لیگ به ورزشگاه نمی آیند اما در آسیا حضور گسترده دارند گفت:پرسپولیس در لیگ شانسی ندارد و تماشاگر نمی آید.اما در آسیا شانس بالایی برای صعود دارد به همین دلیل تماشاگر به ورزشگاه می آید.به نظرم حضور گسترده هواداران پرسپولس در بازی النصر ربطی به رایگان شدن بازی نداشت.

عقیلی افزود:یک سری رسانه ها کاری کرده اند که مردم از ورزشگاه دور شوند.اگر بگویید امروز بازی با کیفیت نبود من تعجب می کنم.این مسابقه یکی از بازی های با کیفیت لیگ بود.چند سال است ستاره سازی نمی شود.یک زمانی من بچه بودم و آرزویم بود که عابدزاده را ببینم.الان همه می خواهند یک آتو از فوتبالیست ها بگیرند.

وی ادامه داد:یک سری بازیکنان خیلی راحت از برخی باشگاهها کنار گذاشته می شوند.دلیلش هم این است که نمی خواهند مردم به استادیوم ها بیایند.قلعه نویی5قهرمانی در لیگ دارد.پروین جام های زیادی کسب کرده است ولی قدرشان را نمی دانیم. حتی هنرمندان هم امروز درباره فوتبال صحبت می کنند.من چند وقت پیش با دوستان صحبت می کردم به آنها گفتم خیلی از بازی ها را به خاطر تماشاگر بردیم.

مدافع سپاهان خاطرنشان کرد:اگر امروز تماشاگر نبود ما شادی مان را با چه کسانی تقسیم می کردیم؟انرژی هواداران سپاهان باعث شد که گل دوم را بزنیم.فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس شده است.این دو تیم هم بهانه ای پیدا می کنند.صبح تلویزیون می روند،شب تلویزیون می روند.بعد یک ایراد می گیرند و ستاره را می سوزانند.

عقیلی درباره تیم ملی و اینکه چه نظری درباره کی روش دارد گفت:من درباره تیم ملی صحبتی ندارم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.