۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 277169

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه با مأموریت‌های مستقل و هم‌راستا را از عناصر مهم استحکام و آمادگی دفاعی کشور دانست.

 بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت روز ارتش
به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه با مأموریت‌های مستقل و هم‌راستا را از عناصر مهم استحکام و آمادگی دفاعی کشور دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است  است : ۲۹ فروردین ماه یاد‌آور یکی از رخدادهای ماندگار و الهام‌بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است که بر پیشانی آن اقدام راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در خنثی‌سازی توطئه تضعیف و انحلال ارتش و ایجاد زمینه‌های لازم برای تولد ارتشی مقتدر و مکتبی در تقویت ظرفیت‌های نظام و ملت ایران برابر جبهه ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده میهن اسلامی می‌درخشد.

این بیانیه می‌افزاید: ناکامی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در اجرای توطئه خطرناک حذف ارتش، حضور ارتشیان غیور و دلاور در کنار سایر مدافعین کشور و انقلاب در راستای حفظ استقلال و تمامیت ارضی و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به‌ویژه در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای تاریخ ساز و آموزنده دارد را رقم زد.  

اینک با گذشت ۳۶ سال از تصمیم حکیمانه امام راحل(ره) ارتش جمهوری اسلامی توانسته است خود را به‌عنوان یک سازمان نظامی مقتدر حرفه‌ای و تأثیرگذار و امنیت‌آفرین برای مردم و هراس‌ناک برای دشمن مطرح کند.  

در ادامه این بیانیه وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه با ویژگی‌ها و دامنه‌های مأموریتی متفاوت در چارچوب یک دکترین دفاعی واحد به لحاظ ارتباطات، تعاملات و همکاری‌های راهبردی و احتساب عمق استراتژیک یکی برای دیگری یکی از ابداعات و اختراعات انقلاب اسلامی و مزیت‌های منحصر به فرد سازمان نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران است که ناکامی اهداف شیطانی دشمنان در عرصه‌ ایجاد اختلاف و ابهام‌‌افکنی در نیروهای مسلح و مدافع میهن اسلامی شده است. در این بیانیه با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی به فرماندهان و کارکنان غیور و ولایت‌مدار این سازمان و پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های شهیدان و جانبازان و رزمندگان ارتش عزیز تجلیل شده است.  

در ادامه بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌مناسبت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است: ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دفاعی امروز میهن اسلامی که در سایه تأسی به وصایای جاودان امام راحل‌(ره) و منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و هوشمندی و هوشیاری نیروهای مسلح و مجاهدان و متخصصان عرصه صنعت دفاعی بومی و بازدارنده کشور در نقطه‌ای از اطمینان و کارآمدی تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز قرار دارد که هرگونه خطای راهبردی دشمن در ورود به تهدیدات عملی علیه جمهوری اسلامی را با پاسخ قاطع، شدید و ویران‌کننده مواجه خواهد ساخت.  

این حقیقتی است که سردمداران نظام سلطه و استکبار را وادار به اعتراف و اعلام شکست به کارگیری احتمالی گزینه نظامی علیه ایران کرده است. 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    2 0
    احسنت
  • محمدرضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    2 0
    خدا را شکر
  • یونس مژده آور IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    3 0
    آفزین بر درایت وبزرگ منشی سپاه اسلام قطعا هیچ متجاوزی حتی فکر حمله به ایران را نخواهد داشت