قدس آنلاین - زهره صداقت: هر کسی که ایکس باکس جدید مایکروسافت را خریداری کرده است، در هنگام بوت شدن آن به بخشی از تنظیمات می رود که در آن می تواند پیام رسان قدرت دستگاه را تنطیم نماید.(انتخاب بین صرفه جویی در مصرف انرژی و یا حداکثر توان)اما این کار برای خریدار سالانه 15 دلار هزینه بر می دارد.

ایکس باکس وان، گزینه ی صرفه جویی انرژی را به تنظیمات خود اضافه کرده است

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اکنون مایکروسافت در تنطیمات دستگاه ایکس باکس وان، آن را به صورت دستی قرار داده است.

با خاموش بودن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی علاوه بر اینکه هنگام استفاده نکردن از دستگاه برق مصرف می شود، دستگاه شروع به دریافت به روزرسانی ها می کند و علاوه بر مصرف برق،هزینه های دیگری را هم در بر دارد.

عدم وجود این قابلیت بر روی وبسایت شورای ملی دفاع از منابع نیز بازخورد داشته است که در یکی از مطالب آن آمده است: اگر چه مایکروسافت مصرف برق دستگاه خود را از 18 وات به 12.5 وات رسانده است، اما باز هم حالت پیام رسان اگر برای دستگاهی فعال باشد،مصرف برق آن 15 وات خواهد بود.

ایکس باکس یکی از دستگاه های خوب برای بازی های ویدیویی است و اگر شما نیز مایل به دفاع از محیط زیست و یا کاهش هزینه ها هستید،بهتر است در تنظیمات مصرف انرژی دستگاه تجدید نظر کنید.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.