پیشنهاد سردبیر

نماينده ولی فقيه در گيلان ، استاندار و رئيس مجمع نمايندگان در نامه ای به رئيس جمهور از حضور کاروان دولت تدبیر و امید در گیلان قدردانی کردند.

قدردانی از حضور کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان

به گزارش روابط عمومی استانداری گيلان،  نماينده ولی فقيه در گيلان، استاندار و رئيس مجمع نمايندگان  در نامه ای به رئيس جمهور از حضور کاروان دولت تدبیر و امید در گیلان قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است؛ حضور سبز کاروان تدبير و اميد در پانزدهمين سفر استانی به سرزمين همدلان اميدوار، گيلان هميشه بهار كه شكوه همدلی دولت و ملت را رقم زد خاطره دلنشينی است که در فکر و جان مشتاقان توسعه گيلان نقش بسته و چون برگ زرينی در کتاب جاودان تاريخ اين استان خواهد درخشيد. برکت گام‌هايتان و هيأت محترم وزيران به استان هميشه بهار گيلان بهار ديگری را برای سرزمين آب و آيينه و قرآن به ارمغان آورده و شور و نشاط و شادمانی بر لبهای مردم نشانده است.

انشاء ا... با اجرايی شدن مصوبات ارزشمند و گراسنگ اين سفر و هم‌چنين هدايت‌ها و عنايت‌های پدرانه و دلسوزانه شما حجاب کم بهرگی از گيلان زمين رخت بسته و چرخ‌های توسعه و پيشرفت باشتابی مضاعف خواهد چرخيد.

اينجانبان به نمايندگی از مردم فهيم و ولايتمدار گيلان که استقبال با شکوه و کم نظيريی از حضرتعالی داشتند از همت و درايت آن جناب و کاروان تدبير واميد که چراغ اميد و مهربانی را در دلهای گيلانيان روشن کرده اند تقدير و تشکر و سپاسگزاری می کنیم و همه مديران اجرايی استان، نمايندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات با همراهيی مردم فهيم گيلان متعهد می شويم دست در دست هم برای آبادانی بيشتر استانمان، تا اجرايی شدن کامل مصوبات اين سفر از هيچ کوششی فروگذار نکنيم.

خداوند بر طول عمر مقام معظم رهبری و عزت و اقتدار حضرتعالی و نظام اسلامی بيفزايد.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.