جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز قدرت رایزنی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی و بین المللی به پشتوانه عزم راسخ ملت و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جان برکفی است که در رکاب ولایت همیشه آماده و هوشیار ایستاده اند.

در عرصه های بزرگ نظامی به توازن دفاعی در نظام بین المللی دست یافته‌ایم

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین، اظهار کرد: روز ارتش برای ملت بزرگ ایران اسلامی در حقیقت ترجمان دو عشق است. اول عشق و علاقه امام راحل (ره) نسبت به ارتش بویژه نیروی زمینی که با حمایت بی دریغ خود در آن برهه حساس، موجب ابقا، ماندگاری و درخشندگی ارتش شدند و دوم عشق و علاقه ارتش به امام (ره)، مردم و نظام اسلامی است که با اهدای 48 هزار شهید والامقام این عشق و دلدادگی به منصه ظهور رسید.

 

وی افزود: امروز ما به اعتراف دوستان و دشمنانمان، کشوری مقتدر هستیم که توانسته ایم هم شریک غم مظلومان عالم باشیم و هم در عرصه های بزرگ نظامی به توازن دفاعی در نظام بین المللی دست یابیم.

 

حیدری ادامه داد: اقتدار امروز ما در طول تاریخ حیات کشور نمونه ندارد و امروز نه تنها به بازدارندگی، بلکه به مرحله توازن دفاعی در برابر کسانی که به این آب و خاک چشم طمع دارند رسیده ایم و این اقتدار مرهون بصیرت و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همراهی و همدلی مردم و هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان است.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول سال‌های دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح ما، یک تنه درمقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب و بیش از 36 کشوری که با رژیم صدام همکاری داشتند، ایستادگی کردند. همچنین در برهه دیگری با نصب العین قراردادن رهنمودهای مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا در خصوص جهاد خودکفایی، نهضت قطعه سازی و روی پای خود ایستادن در تامین تجهیزات و تسلیحات سامانه های دفاعی خوش درخشیدند تا جایی که بارها مورد تفقد معظم له قرار گرفته و ایشان ارتش جمهوری اسلامی ایران را شجره طیبه نامیدند.

 

وی در پایان رمز ماندگاری و حفظ اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح را پیروی محض از ولایت فقیه و اقتدا به شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز ما بار دیگر بیعت می کنیم به تاسی از شهدا و با دعای خیر آقا امام زمان (عج) پا در رکاب ولایت خواهیم ماند تا بتوانیم این اقتدار و عظمت آفریده شده در نیروهای مسلح را گرامی بداریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.