دررود- خبرنگارقدس: مردم عصبانی شیشه‌های مرکز بهداشتی درمانی دررود را شکستند.

اجتماع مردم دررود در واکنش به  مرگ کودک 5 ساله

به گزارش خبرنگار ما، این حادثه زمانی اتفاق افتاد که غروب 26فروردین یک کودک 5 ساله را بستگان او به مرکز بهداشتی درمانی دررود بردند، اما این مرکز طبق معمول تعطیل و سپس کودک را به مطب یکی از پزشکان خصوصی داخل شهر منتقل کرده که پزشک معالج نیاز به اکسیژن در آن شرایط را به دلیل وجود جسم خارجی در مسیر تنفس کودک  ضروری دانست.

به گفته شاهدان وابستگان کودک به مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از روی دیوار به داخل مرکز رفته و دستگاه اکسیژن را به مطب پزشک خصوصی آوردند، اما کودک در این فاصله متاسفانه جان سپرد و دقایقی بعد با حضور اورژانس 115جسم بی جان او را به مرکز بهداشتی درمانی نیشابور منتقل تا شاید تسلی خاطر بازماندگان باشد .

 دراین  فاصله حدود 500 نفر از وابستگان متوفی و مردم دررود که هر لحظه برشمار آنها افزوده می‌شد برابر مرکز بهداشتی درمانی این شهر تجمع کرده و باوجود تلفن‌های مکرر به مسؤولان دانشکده علوم پزشکی و فرمانداری هیچ یک از مسؤولان در محل حاضر نشده و در نهایت با پرتاب سنگ توسط برخی تجمع کنندگان شیشه‌های در ورودی این مرکز شکسته شد با تماس فرمانده کلانتری 17 دررود با رئیس دادگستری و قول پیگیری قضایی مردم از محوطه مرکز بهداشتی درمانی دررود به بیرون فراخوانده شده و در نهایت در ساعت 23 و 30 دقیقه این تجمع پایان یافت .

گفتنی است، طی سالهای اخیر چند نوبت در مقابل مرکز بهداشتی درمانی دررود به دلیل شبانه روزی نبودن و امکانات محدود آن ، تجمع صورت گرفته که هربار با قول مسؤولان دانشکده علوم پزشکی مبنی بر تجهیز این  مرکز به پایان رسیده، اما در عمل اتفاقی نیفتاده است. آخرین تجمع صورت گرفته برابر مرکز بهداشتی درمانی دررود21بهمن سال93بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.