۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: 277279
اخبار ويژه / تأیید مرگ ٩ نوزاد در يك بيمارستان

اسامی متخلفان روغن پالم

ایرنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو از ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ خبر داد و درمورد اعلام اسامی متخلفان روغن پالم گفت: اسامی متخلفان نزد قوه قضاییه موجود است.

 

تأیید مرگ ٩ نوزاد در يك بيمارستان

تابناک: صدف علي پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي تهران، با تأييد خبر فوت ٩ نوزاد در یک بیمارستان تهران گفت: از ٩ نوزادي كه در بخش مراقبتهاي ويژه نوزادان بيمارستان امام خميني(ره) بستري بودند و در فاصله دي تا اسفند ٩٣ فوت شدند، فقط سه نوزاد به عفونت بيمارستاني آسينتوباكتر مبتلا شدند.

 

رکود بازار مسکن تا سال 96!

قدس آنلاین: خبرها از بازار مسکن حاکی است که این بازار همچنان در رکود به سر می‌برد. به گفته کارشناسان وفعالان بازار مسکن، علت رکود در این بازار نبود نقدینگی کافی در بازار است، بطوری که ملکهای بالای 100میلیون تومان مشتری ندارد. به گفته برخی کارشناسان وانبوه سازان، با وضع فعلی بازار و روند کند خرید وفروش ملک و آپارتمان احتمال رونق بازار تا سال 96 نیز وجود ندارد.

 

وامداری با پول های کثیف

ایرنا: سیدسعید زمانیان، نماینده مجلس گفت: افراد و بعضی جریانهای سیاسی با پولهای بادآورده، افرادی را وامدار خود می‌کنند تا از قدرت و نفوذ آنها در بخشهای سیاسی و اقتصادی کشور بهره مند شوند و از رانت قدرت به نفع خود استفاده کنند. وی گفت: ورود پولهای کثیف به چرخه اقتصاد، علاوه بر ایجاد تورم در کشور، تعادل سیستم عرضه و تقاضا را به هم می‌زند و سطح درآمدهای خانوار را به شکل زیادی دستخوش تغییر می‌کند.

 

اظهارات عجیب سمیر جعجع

فارس: سمیر جعجع، رئیس حزب «القوات اللبنانیه» لبنان ادعا کرد که ایران از طریق حزب‌ا... که همپیمان آن در لبنان به شمار می‌آید، انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به تعویق می‌اندازد.

 

اوج آلودگی گردو غبار در بام ایران

تابناک: خبرها حاکی است، ذرات معلق و گرد و غباری که از کشور عراق وارد ایران شده اند، از سمت استان خوزستان وارد استان چهارمحال و بختیاری شده و این استان را تحت تأثیر خود قرار داده اند. ورود گرد و غبار از سمت جنوب به استان در کنار گرد و غبار ایجاد شده توسط کانونهای مولد گرد و غبار، این استان را تحت تاثیر قرار داده و به مرز هشدار رسانده است.

 

پیگیری سگ ‌کشی در شیراز

ایسنا: حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: با هدف حمایت از حیوانات به موضوع کشتن سگها که در شبکه‌های اجتماعی و خبری اطلاع‌رسانی شده است ورود کرده‌ایم و این مسأله را مغایر حقوق حیوانات می‌دانیم.

 

حمله دخترجوان به رئیس بانک مرکزی اروپا

عصرایران: ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا در حالی که روز چهارشنبه گذشته در مقر این نهاد واقع در فرانکفورت آلمان در جریان یک کنفرانس خبری مشغول تشریح تصمیمات و مواضع سیاستگذاران بانک مرکزی بود، از سوی یک دخترجوان معترض مورد حمله قرار گرفت. این دختر جوان در حالی که فریاد می‌زد، «دیکتاتوری بانک مرکزی اروپا را متوقف کنید» بر روی رئیس این نهاد کاغذهای تکه تکه شده ریخت.

 

فردو جای تحقیقات است؟!

فارس: فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران گفت: باید بگویم کسی که می‌گوید، فردو جای تحقیقات است، خودش برود و در آنجا تحقیق کند.

 

 

تحقیق و تفحص از مسؤولان دو تابعیتی

ایلنا: کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس هفته جاری بررسی تحقیق و تفحص از افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسؤولان و مدیران ارشد و شناسایی خلأهای قانونی در این موضوع را با امضای یازده نفر از نمایندگان مجلس در دستور کار خود قرار می‌دهد.

 

ورود گرد و غبار به ۱۴ استان

میزان: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد و غبار در 14 استان کشور خبر داد.

 

علت استعفای شهردار خرمشهر

قدس آنلاین: محمد حویزاوی پس از ۱۸ ماه کار در شهرداری خرمشهر از سمت خود استعفا داد و این استعفا مورد موافقت اعضا قرار گرفت. علی بندری، رئیس شورای شهر خرمشهر در این خصوص گفت: عملکرد شهردار خرمشهر در خصوص طرحهای عمرانی شهری نامطلوب بوده و اعضای شورای شهر قصد داشتند وی را به دلیل وقوع اتفاق برای یک شهروند خرمشهری که منجر به مرگ وی شد، استیضاح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • والی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    اینکه تا سال 96 رکود دربازار مسکن ادامه دارد درست است ولی این را هم اضافه کنید که قیمت مسکن همین امسال 25 تا 35 درصد کاهش پیدا خواهد کرد