هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال بوندسلیگای آلمان و هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا با تساوی آغازشدند.

آغاز رقابت های فوتبال بوندسلیگا و لالیگا با تساوی

به گزارش ایرنا از رسانه ها، در دیدار آغازین رقابت های این هفته بوندسلیگا تیم های آینتراخت فرانکفورت و بروسیا مونشن گلادباخ شامگاه جمعه به مصاف هم رفتند که در پایان تلاش بازیکنان دو تیم بی ثمر ماند و مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

درادامه این رقابت ها روز شنبه بروسیا دورتموند با پادربورن دیدار می کند، فرایبورگ ، ماینتس را پیش رو دارد، هرتابرلین با اف ث کلن مصاف می دهد.همچنین تیم های بایرلورکوزن با هانوفر، هافنهایم با بایرن مونیخ و آگسبورگ با اشتوتگارت دیدار می کنند.

هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا روز یکشنبه با دیدار وردربرمن مقابل هامبورگ و وولفسبورگ مقابل شالکه صفر چهار خاتمه می یابد.

درحال حاضر در جدول رده بندی رقابت های بوندسلیگای آلمان تیم بایرن مونیخ با 70 امتیاز پیشتاز است و تیم های وولفسبورگ با 60 امتیاز دوم و بوروسیا مونشن گلادباخ با 54 امتیاز سوم هستند.

**دیدار لوانته مقابل اسپانیول در لالیگا با تساوی خاتمه یافت

در آغاز هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های اسپانیا، لالیگا شامگاه جمعه دیدار تیم های لوانته مقابل اسپانیول با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

در این دیدار لوکاس در دقیقه 18 و فلیپه کایسدو در دقیقه 45 برای اسپانیول و سیمائو در دقیقه 21 و ویکتور در دقیقه 87 برای لوانته گلزنی کردند.

درادامه این رقابت ها روز شنبه بارسلونا مقابل والنسیا به میدان می رود، دپورتیوو لاکرونیا با اتلتیکومادرید مصاف می دهد، رئال مادرید مالاگا را پیش رو دارد و اتلتیک بیلبائو با ختافه دیدار می کند.

روز یکشنبه نیز رایووایکانو با آلمریا، گرانادا با سویا، ویارئال با کوردوبا و ایباربا سلتاویگو دیدار می کند. در آخرین دیدار هفته سی و دوم رقابت های لالیگا نیز روز دوشنبه الچه مقابل رئال سوسیداد به میدان می رود.

در حال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها بارسلونا با 75 امتیاز صدرنشین است و تیم های رئال مادرید با 73 ، آتلتیکومادرید با 66 و والنسیا با 65 امتیاز دوم تا چهارم هستند.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.