۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 277320

مدیر مرکز انرژی‌درمانی که به آزار و اذیت ده‌ها زن متهم شده ‌است با شکایت زنانی که مدعی هستند توسط او اغفال شده‌اند پای میز محاکمه رفت.

آزار و اذیت زنان تحت عنوان انرژی‌ درمانی
روزنامه شرق: 

 این مرد جوان دو سال قبل در دادگاه کیفری استان تهران به جریان افتاد و در اولین شکایت‌ها چندزن که برای انرژی‌درمانی نزد او ‌رفته بودند مدعی‌ شدند از سوی مدیر مؤسسه مورد تعرض قرار گرفته‌اند. در مدتی کوتاه بر تعداد شاکیان افزوده ‌شد.

این زنان اعلام کردند از آنجایی که در زندگی شخصی خود مشکل داشتند به مرکز انرژی‌درمانی مراجعه کردند و مدیر مؤسسه با این ادعا که می‌تواند انرژی‌های منفی را از آنها دور کند آنان را ثبت‌‌نام و سپس در جریان کلاس‌ها با همین عنوان زنان جوان را اغفال کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.  یکی از شاکیان در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: «به‌خاطر مشکلات شدیدی که با همسرم داشتم در وضع روحی بدی به این مرکز مراجعه کردم.

 مدیر مؤسسه بعد از اینکه متوجه وضعیتم شد گفت برای اینکه انرژی‌های منفی از بدنت خارج شود باید در کلاس‌ها ثبت‌نام و روش‌هایی را که می‌گویم استفاده کنی، من هم قبول کردم. آن مرد کلاس‌های مختلفی برای ما برگزار می‌کرد و اکثر کسانی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کردند زنان بودند. او بابت هرکاری که انجام می‌داد علاوه ‌بر شهریه‌ای که گرفته ‌بود پول‌های اضافه دیگر هم دریافت می‌کرد.

مدتی بعد از اینکه در کلاس شرکت کردم پشیمان شدم و می‌خواستم آنجا را ترک کنم چون هیچ تغییری در خودم احساس نکرده‌ بودم اما مدیر من را پشیمان کرد و گفت نباید این کار را بکنی؛ تو راه زیادی رفته‌ای و خیلی به نتیجه نزدیک هستی. بعد، یک روز در کلاسی که به صورت خصوصی برایم برگزار کرده‌ بود مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت این یکی از روش‌های درمانی است. تا مدت‌ها به‌خاطر این مسئله ناراحت بودم و نمی‌دانستم باید موضوع را چطور به خانواده‌ام بگویم تا اینکه متوجه شدم به‌جز من با زنان زیادی این بدرفتاری را کرده ‌است و همه آنها از این اتفاق ناراحت هستند اما نمی‌توانند موضوع را مطرح کنند تا اینکه تصمیم گرفتیم همگی شکایت کنیم و بگوییم که چه اتفاقی افتاده‌ است».

مدیر مؤسسه با شکایت‌های اولیه بازداشت شد و در طول بازجویی‌ها تعداد زنان به ٦٠ نفر رسید اما مدتی بعد ٢٠ نفر از آنها شکایت‌های خود را پس گرفتند و اعلام کردند با تحریک زنان دیگر علیه مدیر مؤسسه انرژی‌درمانی پرونده تشکیل دادند و هیچ آزار و اذیتی نسبت به آنها انجام نشده است. ضمن اینکه آنها عنوان کردند زنانی که موضوع آزار و اذیت را مطرح می‌کنند کاملا دروغ می‌گویند. با ارسال پرونده به شعبه ٧٩ دادگاه کیفری استان تهران مدیر جوان مؤسسه یک‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. او اتهام آزار و اذیت را انکار کرد و گفت: همگی شاکیان دروغ می‌گویند، کاری که من می‌کردم یک روش علمی برای خارج‌کردن انرژی‌های منفی از بدن است کلاس‌ها نیز عمومی بود چطور ممکن است در کلاس‌های عمومی بتوان به افرادی تعرض کرد و دیگران متوجه نشوند. 

متهم مدعی‌ شد شاکیانش به‌خاطر مشکلات شدید خانوادگی دچار اختلالات روحی شده‌اند و به همین دلیل چنین مسائلی را مطرح می‌کنند اما او به آنها تجاوز نکرده‌ است. وی گفت: «اختلافات مالی بین من و شاکیان وجود داشت که آنها همان زمان من را تهدید به شکایت کردند اما فکر نمی‌کردم چنین اتهامی را وارد کنند».این در حالی بود که هیأت قضات شعبه ٧٩ بعد از شنیدن دفاعیات متهم از شاکیان خواست تا برای معاینات پزشکی به پزشکی‌قانونی مراجعه کنند در این میان به‌جز دو نفر از آنها هیچ‌کدام حاضر نشدند به پزشکی‌قانونی بروند، با این حال همچنان بر ادعای خودشان باقی ماندند.

بعد از تکمیل تحقیقات و آماده‌شدن پرونده برای رسیدگی روز چهارشنبه گذشته جلسه رسیدگی به پرونده متهم با حضور تعدادی از شاکیان برگزار شد. متهم که با قرار وثیقه آزاد است یک‌بار دیگر اتهاماتی را که به او وارد کرده‌اند رد کرد و گفت: من دوره‌های علمی خارج‌کردن انرژی و سموم بدن که باعث اضطراب و تشویش می‌شود و همچنین دوره انرژی‌درمانی را گذرانده‌ام و کاری که در مؤسسه می‌کردم هم همین بود. هیچ‌کدام از شاکیان واقعیت را نمی‌گویند ضمن اینکه اگر برای کسی کلاس خصوصی برگزار می‌شد به خواست خودشان بود.  هیأت قضات با توجه به رد ادعای شاکیان از سوی متهم برای بررسی بیشتر پرونده در شعبه ٧٩ وارد شور شدند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • [جلال IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    25 6
    اقای محترم من هم انرژی درمانی بلدم البته به نوعی که شمادوره ندیدهاید فقط یک روز خانم ویاخواهرت رابفرستی بازارکارت رونق بیشتری میگیردامتحان کن ضررنداری مطمئن باش شاکی ازخودت کم میشودچون واردنیستی بیااین وربازارالبته باخانواده فقط مونثهارابیارضررنمی کنی ادرس دربچگی میدانستی همان میباشد
  • ساکی لرستانی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    27 1
    اگر این زنان مشکل نداشتند چرا با شوهر و افراد محرم مشکل را در میان نگذاشتند و اگر این مرد متهم است چرا آزاد شده است
  • حسین IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    55 2
    خاک تو سر زنان بی فکر و کم فکر که به همه چیز روی می آورن از ماست که بر ماست
  • هموطن IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    27 2
    حتما کاری کرده خانمها شاکی هستند وچون با توجه به این که متخصص در کار رواندرمانی هست میتواند با زبان بازی خودش را تبرعه کند من هم برای اون خانم های ساده لوح هم برای اون اقای متجاوز متاسفم باید با همچین افرادی با جدیت برخود بشه منظورم فرد متجاوز
  • kkkkc IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    ین زنها باید بدترازینا سرشون بیاد حقشونه
  • حسن IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    ای کاش مردم برای اینگونه درمانها بدون تعصب وکله شقی به فتاوای ایات عظام هم مراجعه کنند .چون اکثر تالمات روحی تحت تاثیر اعتقادت درست قابل درمان است .این را نه دراسلام بلکه درتحقیقات سایکولوژی نیز اشاره کرده اند .مرجعه به کارشناسان دینی کار گشا می باشد.
  • شيوا IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    بخدا در كار اين جماعت موندم سالها در دانشكده پزشكى پوستمون كنده شد در هر جا كه بتونم براى مردم پيامها وتوصيه هاى بهداشتى ميگم هميشه در حال ويزيت مجانى هستم باز نمى دانم چرا ما را ول ميكنند اين شيادان را ميچسبند وقتى مريضى ميگه تو ماهواره اينجورى ميگن دلم ميخواهد موهام رابكنم تى وى خودمون اين همه اساتيد طراز اول را دعوت ميكند باز اراجيف ماهواره براشون مرجع است
  • رضا IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    1 0
    تو اين مملكت فقط حرف سياسي نزن كارسياسي نكن هركاري دلت ميخواد انجام بده هيچ مشكلي نداره
  • گنبدی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    1 0
    از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • فرزام IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    موثر ترین انرژی درمانی: زندگی کردن طبق قوانین الهی میباشد که در قران به صراحت بیان شده صداقت وراستگویی بین زن وشوهر اصول اولیه یک زندگی مستحکم را فراهم مینماید نه یک مرد نا محرم
  • اااا IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    تقصیرزنهاست