با به پایان رسیدن رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در روز ارتش طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها پروازهای فرودگاه تهران از ساعت 11:30 صبح به حالت عادی بر می‌گردد.

پروازهای تهران از ساعت 11:30 به حالت عادی باز می‌گردد

به گزارش ایسنا، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی ارتش جمهوری اسلامی با شرکت فرودگاه‌ها به دلیل برگزاری عملیات رژه هوایی نیروهای مسلح در آسمان تهران امروز صبح فرودگاه‌های اصلی تهران بسته شدند.

طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها این پروازها از ساعت 7:30 صبح امروز متوقف شده و بنا به هماهنگی‌های صورت گرفته از ساعت 11:30 صبح امروز دوباره به روند عادی کار باز می‌گردد.

البته بر اساس اطلاعیه هوانوردی صادر شده در تاریخ بیست‌وچهارم اسفند‌ماه سال 1393 به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در طول این ساعات هیچ برنامه‌ی پروازی مسافری یا باری را تنظیم نکنند.

شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرده تنها فرودگاه‌هایی شامل این طرح شده‌اند که سه فرودگاه اصلی نزدیک به پایتخت یعنی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه پیام کرج بودند و برنامه‌های پروازی به مناسبت روز ارتش که در شهرهای مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز، کرمان، ارومیه و شیراز انجام می‌شوند بدون تعطیلی فرودگاه و در کنار پروازهای عادی مسافرتی انجام می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.