۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 277363

باشگاه النصر عربستان با جدی گرفتن اظهارات علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس در گفت و گو با یک روزنامه صبح ایران می‌خواهد از این مدافع ایرانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند.

جمله اي كه باعث خشم سعودي ها ازنورمحمدي شد

به گزارش قدس آنلاين، جدال دوتیم پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. این دیدار برای دو تیم بسیار جنجالی و آبستن حوادث بسیار زیادی بود. هر دو باشگاه به دنبال مقصر جلوه دادن دیگری هستند و از شکایت خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده‌اند البته تا الان AFC هیچ کدام از این دو باشگاه را مقصر اعلام نکرده است.

سایت المصدر 24 سخنان علی رضا نور محمدی مدافع پرسپولیس در گفت و گو با روزنامه "خراسان" را منتشر کرد و می خواهد از این سخنان علیه مدافع پرسپولیس استفاده کند.

این سایت اظهارات نور محمدی را اینگونه نوشته است:‌"من خودم شخصا باعث آسیب دیدگی الفریدی، بازیکن النصر نشدم اما هادی نوروزی عمدا او را مصدوم کرد. اگر می‌توانستم نه تنها پای بازیکن عربستانی، بلکه گردن او را می شکستم. ما نمی‌خواستیم که الفریدی بدون هدیه‌ای از جانب ما به عربستان برگردد".

منعم فاخوری، ناظر اردنی کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه النصر عربستان خواست تا همه سخنان این بازیکن ایرانی را با همه شواهد و مدارک لازم به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهد تا تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شود.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گروه خود شرایط خوبی دارد و با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم چهارشنبه همین هفته باید به مصاف لخویای قطر برود که در صورت پیروزی در آن جواز صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست را به دست خواهد آورد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.