۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 277378
استقلال دوباره باعث مرگ هوادارانش شد

به گزارش قدس آنلاين،‌درسال هاي اخيرتعدادي ازهواداران استقلال به دليل گل هاي بدي كه اين تيم دريافت كرد و ناكامي هايي را به همراه داشته است، دارفاني را وداع گفته اند. بعد ازناكامي دوباره استقلال مقابل ملوان يكي ديگرازهواداران اين تيم درگذشت كه مي تواند خبرتامل برانگيزي براي مسئولان باشگاه استقلال به خصوص بازيكنان و كادرفني اش باشد.  سعید سیروج، یکی از هواداران استقلال بود که متاسفانه پس از اینکه استقلال گل تساوی را دریافت می‌کند سکته کرده و جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

خالقی، پسر دایی آن مرحوم در این باره به خبرنگار فارس گفت: خانواده سیروج از جمله هواداران متعصب استقلال هستند و عموی آن مرحوم هم در تیم جوانان استقلال بازی می‌کرده است. هنگامی که استقلال گل تساوی را دریافت می‌کند سعید در حال رانندگی بوده و متاسفانه سکته می‌کند و همانجا جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

وی ادامه داد: پزشک قانونی هم هیجان را عامل مرگ دانسته و ایست قلبی او باعث شده تا دچار چنین سانحه‌ای شود. پدر او بسیار وضعیت بدی دارد. از باشگاه استقلال میرشاد ماجدی با خانواده آن مرحوم تماس گرفتند و تسلیت گفتند و ابراز همدردی کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.