سرهنگ حميد خرمدل با هشدار به دختران و بانوان نسبت به وضعيت فرهنگي بوشهر، افزود: دختران و بانوان ما نسبت به عکاسي ها، فروشگاه هاي لباس و آرايشگاه ها حساسيت لازم را داشته باشند.

مقام سپاه بوشهر: موفقیت دستگاه دیپلماسی ما مرهون دولت قبل است
جانشين فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، از آنچه تغییر سریع وضعیت فرهنگی در بوشهر نامید انتقاد کرد و گفت: وضعيت فرهنگي، بدحجابي و بي حيايي در بوشهر آنقدر سريع به وقوع مي پيوندد و تغيير مي کند که محيط فرهنگي در خانه، خيابان، مراسم فاتحه و عروسي همه يکي شده است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ سرهنگ حميد خرمدل با هشدار به دختران و بانوان نسبت به وضعيت فرهنگي بوشهر، افزود: دختران و بانوان ما نسبت به عکاسي ها، فروشگاه هاي لباس و آرايشگاه ها حساسيت لازم را داشته باشند.

به نوشته فارس، وی اظهار کرد: خیلی از جوانان ما در مسائل فرهنگی قربانی شیطنت‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند و هرگز نمی‌خواهند به دین و ارزش‌های دینی دهن‌کجی شود.

او همچنين گفت: اگر امروز دستگاه ديپلماسي ما در اين مسئله موفقيت هايي را کسب کرده، مرهون تلاش هاي دولت مردان دولت قبل است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه ما در این مسئله آنقدر توان خود را بالا بردیم که دشمنان مجبور شدند آن را بپذیرند، افزود: باید به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعتماد داشته باشیم همانطور که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اذعان دارند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.