قدس آنلاین -ایلام: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان ایلام گفت: فردی که با سوء استفاده از اعتماد مدیرش اطلاعات سایت اداره محل کارش را تغییر داده بود دستگیر شد.

سوء استفاده کارمند ایلامی از اعتماد مدیر!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرگردعلی عباسی کسانی با بیان اینکه در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از اداره های استان مبنی بر نفوذ شخصی  به سایت اداره و تغییر اطلاعات سایت مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت، بیان داشت: پس از بررسی های فنی مشخص شد مدیر اداره به یکی از کارمندان اعتماد داشته و رمز عبور مدیریتی را در اختیار وی قرار داده است اما این شخص  با ورود به سایت  اقدام به تغییر  اطلاعات سایت برابر نظر دلخواه خود کرد.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم شناسایی و دستگیر شد،خاطرنشان کرد: سطح دسترسی مدیریت، مختص مدیر می باشد و نباید با اعتماد بی جا به دیگران وسوسه و یا فرصت ارتکاب جرم را  برای افراد دیگر مهیا ساخت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان ایلام حفظ صمیمیت و اعتماد را یکی از نیاز های ضروری مدیریت دانست و یادآور شد: این نکته مهم اخلاقی منافاتی با رعایت اصول امنیتی ندارد و هریک دارای جایگاه خاص و ویژه ای می باشند که باید حفظ شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    2 0
    وقتی مدیر بیسواده و نمیتونه با کامپیوتر کار کنه مجبوره امورات رو به یکی دیگه بسپره