۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 277483
يك تيم صنعتي زيرنظرستاد منشوري!

به گزارش قدس آنلاين،حجت الاسلام علیرضا علیپور در مورد حساسیت مسابقات در هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول، گفت: طبق توافق دو جانبه سازمان لیگ و کمیته داوران مقرر شد که لیگ یک سه روز دیرتر از مسابقات لیگ برتر به پایان برسد تا امکان استفاده از داوران باتجربه‌تر در مسابقات حساس لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: مجموعه سازمان لیگ تلاش خود را برای حفظ و ارتقای امنیت روانی بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها انجام می‌دهد. در دو هفته پایانی لیگ دسته اول کارگروهی ویژه تشکیل شده تا مسابقات به طور ویژه بررسی شود. از تمام تیم‌ها هم خواسته‌ایم که بازی جوانمردانه انجام بدهند.

رئیس کمیته صیانت از لیگ در مورد اینکه شکایتی در مورد بازی‌های لیگ برتر به این کمیته رسیده یا نه، گفت: در لیگ برتر شکایتی نداشته‌ایم اما در مورد یک تیم صنعتی خاص در لیگ یک شکایت‌هایی شده است که در حال رصد مسایل هستیم. به برخی از مربیان هم توصیه می‌کنیم که به دنبال راهکار‌های خاص خود نباشند و برای ما و خودشان با انجام تخلف دردسر درست نکنند.

 علیپور در مورد اینکه سرانجام استفاده از بازیکنان 12 هزار تومانی در باشگاه راه آهن چه شد، گفت: این پرونده همچنان در حال بررسی است و به محض رسیدن به نتیجه آن را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.