اسماعیل زاده:  اگر کارلو آنچلوتی درپایان این فصل با رئال قطع همکاری کند، فلورنتینو پرس چند گزینه را برای جانشینی مربی ایتالیایی درنظر گرفته است.

همه گزینه های احتمالی جانشینی آنچلوتی
 
 نشریه آاس به بررسی این گزینه ها پرداخته است.
 
    زین الدین زیدان
او تجربه کار در عرصه حرفه ای فوتبال نداشته، ولی یکی از مربیان مورد علاقه رئیس است. زیزو این فصل کار مربیگری را روی نیمکت کاستیا شروع کرده و البته هنوز مدرک مربیگری یوفا را ندارد و امیدواراست در ماه می‌آن را دریافت کند. تیم او در جدول دوم دسته دوم لالیگا در مکان پنجم ایستاده است. زیدان 42 ساله رئال را به خوبی می‌شناسد و تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم دارد. او سال گذشته دستیار آنچلوتی بود.
 
    یواخیم لو
مربی تیم ملی آلمان آماده نشستن روی نیمکت این تیم بعد از مورینیو بود. نام او سالها به عنوان مربی احتمالی این تیم مطرح شده بود؛ حتی بعد از رفتن مورینیو در سال 2013 از او به عنوان جانشین احتمالی نام برده شد. برنامه اولیه این بود که آنچلوتی تا پایان مهلت قراردادش در سال 2016 با تیم کار کند و سپس رئال به یواخیم لو 55 ساله سپرده شود که قراردادش با تیم ملی آلمان درهمین سال به پایان می‌رسد. اگرچه او قراردادش را تا ژوئن 2018 اخیرا تمدید کرده، ولی برنابئو هنوز او را فراموش نکرده است. لو با تیم ملی آلمان قهرمان جهان شده و تحولی عمیق در فوتبال آلمان ایجاد کرده و آرزوی مربیگری در اسپانیا دارد.
 
    یورگن کلوپ
او دو سال پیش رئال را با پیروزی 4-1 برابر این تیم شگفت زده کرده بود. او اخیرا اعلام کرد که درپایان این فصل به همکاری اش با بوروسیا دورتموند پایان می‌دهد. در هفت سال کلوپ دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان در سال 2013 و دو عنوان قهرمانی در بوندسلیگا رسانده است. نام او از وقتی که رئال مورینیو را شکست داد، به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری رئال مطرح شده بود. او دوست دارد در اسپانیا مربیگری کند. اما من سیتی هم می‌خواهد کلوپ را جایگزین مانوئل پیگرینی کند.
 
    رینوس میشل
او در مادرید از احترام زیادی برخوردار است. او از ژانویه گذشته که از المپیاکوس اخراج شده، بدون تیم مانده و می‌داند که در مادرید حامیان زیادی دارد. او یکی از شخصیت های برجسته باشگاه بوده و در 560 مسابقه 129 گل برای این تیم زده و در سال 2006 هم مربی کاستیا بوده و مدیرآکادمی فوتبال رئال هم بوده است. میشل خیلی خوب این تیم را می‌شناسد. از آنجایی که در ختافه و سویا هم کار کرده، تاکنون در 117 بازی لالیگا روی نیمکت حضور داشته و المپیاکوس را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته رسانده بود. او دو بار هم قهرمان لیگ یونان و یک بار هم جام حذفی این کشور شده است.
 
    رافا بنیتس
قرارداد او با ناپولی این فصل به اتمام می‌رسد و رافا هنوز آن را تمدید نکرده است. رابطه او با دلائورنتیس، رئیس باشگاه اخیرا تیره و تار شده و تیمش در لیگ ایتالیا در مکان چهارم ایستاده و هفت امتیاز با سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد. در ایتالیا همه از خداحافظی قطعی رافا با ناپولی حرف می‌زنند. او گزینه اصلی خوسه آنخل سانچس مدیرکل رئال مادرید است. رافا در کلکسیون افتخاراتش یک قهرمانی چمپیونزلیگ، دو لیگ اروپا، یک سوپرجام اروپا، دو قهرمانی لالیگا، یک جام حذفی، دو سوپرجام ایتالیا و یک جام حذفی ایتالیا را می‌بیند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.