۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
کد خبر: 277502
اخبار ويژه / شهادت یکی از عوامل سریال مختار

شهادت یکی از عوامل سریال مختار

مشرق: «حبیب جنت‌مکان»، هنرمند و سینما گر جانباز کشورمان و از عوامل سریال مختارنامه در جنگ با تکفیری‌های وهابی داعش به شهادت رسید. این هنرمند اهوازی برای دفاع از عتبات عالیات، به‌صورت داوطلبانه از مدتها قبل به عراق رفته بود که در اطراف سامرا به شهادت رسید.

 

درخواست 5هزار طلبه از ظریف

فارس: حدود پنج هزار نفر از طلاب و استادان حوزه علمیه قم در نامه‌ای به وزیر خارجه کشورمان خواستار انتشار جزییات مذاکرات لوزان شدند.

 

توزیع نذری‌های آلوده به مواد مخدر

ایرنا: رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بررسی های انجام شده پس از معالجه بیماران مسموم شده در کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که شربتهای نذری توزیع شده بین مردم تقلبی و آلوده به مواد مخدر بوده است.

 

ادعای عجیب روزنامه سعودی

قدس آنلاین: روزنامه سعودی العرب مدعی شد که ایران از طریق الجزایر از عربستان سعودی خواسته حمله نظامی به یمن را متوقف کند.

 

ادعای ارسال ناوگان ایرانی به یمن!

فارس: در حالی که ایران همواره بر لزوم حل سیاسی بحران یمن و پایان تجاوز خارجی به این کشور تأکید داشته است، دو مقام آمریکایی مدعی شده اند که تهران به دنبال ارسال هفت کشتی به یمن است.

 

چرا نفس بورس به شماره افتاد؟

ایسنا: عظیم ثابت، یک فعال بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر بازار سرمایه انتقاد کرد و گفت: دخالت سازمان بورس و حقوقی‌های بازار در روزهای اولیه انتشار بیانیه هسته‌ای و شتابزدگی در تصمیم گیری، باعث متوقف شدن روند رشد بورس و خدشه دار شدن اعتماد سرمایه‌گذاران شد.

 

کم آبی گریبان 520شهر را گرفت

ایسنا: اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حال حاضر 520 شهر پرجمعیت و 13 مرکز استان با مشکلات شدید کم‌آبی روبرو هستند.

 

سگ‌ کشی در شیراز کار کی بود؟

فرارو: جمعی از اعضای انجمنهای حمایت از حیوانات و دوستداران محیط زیست از استانهای مختلف کشور و شماری از شهروندان شیرازی در انتقاد به سگ‌ کشی، مقابل ساختمان مرکزی شهرداری شیراز تجمع کردند. این گروه با انتقاد از حادثه سگ ‌کشی در شیراز، خواستار شناسایی و مجازات کسانی که فعل موسوم به سگ کشی با اسید را انجام داده‌اند، شدند.

 

تجمع برابر سفارت سعودی، ممنوع!

جهان: سید سراج الدین تقوی، رئیس اول اداره سیاسی استانداری تهران گفت: هرگونه راهپیمایی، تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان سعودی با توجه به مخالفت وزارت خارجه ممنوع بوده و نباید برگزار شود.

 

گرد و خاک میهمان جنوب شرق کشور

مهر: احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از افزایش دما در سواحل دریای خزر و بروز گردو خاک در جنوب شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

 

تجمع اعتراضی مقابل وزارت علوم

فارس: دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی، دیروز مقابل وزارت علوم تجمع کردند.

 

تفکرسیاه کاخ سفید

واحد مرکزی خبر: کاخ سفید آمریکا طی ادعایی عجیب تصمیم روسیه برای فروش سامانه موشکی اس300 به ایران را نشاندهنده میزان ضعف اقتصاد روسیه دانست.

 

ايران 400 هواپيما کم دارد

عصرایران: علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران اعلام کرد، ایران در 10 سال آینده به 400 تا 500 فروند هواپیما نیاز خواهد داشت.

 

بررسی ماجرای سفر خبرنگار صهیونیست

ایسنا: محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت که این کمیسیون موضوع نحوه صدور مجوزهای لازم برای حضور خبرنگار رژیم صهیونیستی در ایران را با حضور مسؤولان مربوطه بررسی می‌کند.

 

سرمایه نجومی ایرانیان خارج از کشور

ایرنا: محسن جلال پور، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: سرمایه های ایرانیان خارج از کشور حدود 600 میلیارد دلار است.

 

مهمانی ریزگردها در تهران

ایسنا: پس از وزش باد شدید هفته گذشته در تهران، این روزها پایتخت شاهد گرد و غباری است که از چند روز قبل بر فراز شهر ماندگار شده است.

 

3 میلیون اتباع بیگانه مالیات نمی دهند

میزان: شهباز حسن پور، نماینده مجلس گفت: در حال حاضر سه میلیون تبعه بیگانه در کشور زندگی می کنند، اما این جمعیت یک ریال هم مالیات نمی دهند.

 

ماجرای کاخمجلل یک فرد پولداردر رشت

فردا: تصاویر منتشر شده از ویلای رویایی یک فرد پولدار تهرانی در رشت، سروصدای زیادی در اینترنت وشبکه های اجتماعی به راه انداخته است. سر و صدای این ویلا در محافل خبری خارجی هم شنیده شده و تمامی عکس‌های این ویلا با ذکر جزئیات کامل و متراژ، پوشش کامل خبری داده شده و حتی آن را با کاخ سفید مقایسه کرده‌اند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    1 1
    پول خودشه ربطی داره
  • ازاده IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    این چه کاریه مگه مردم حق خرج کردن پول خودشونو ندارن دوست داره کاخ بسازه داشته کرده مگه این که ثابت بشه در ساختن کاخش حقی رو ضایع کرده که اینم مربوط به مراجع ذیصلاح است و به مردم ربطی نداره