۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
کد خبر: 277514

دزدان خودرو با شلیک 10 گلوله پلیس پایتخت چاره‌ای جز تسلیم ندیدند.

شلیک 10 گلوله برای شکار 2 دزد فراری

به نوشته ایران،وقتی لاستیک خودروی دزدان هدف قرار گرفت، اعضای این باند به دام افتادند.
سرهنگ «رضا صادقی‌پور» رئیس کلانتری 137 نصر گفت: ساعت 3 بامداد 22 فروردین ماه مأموران در حال گشتزنی در خیابان ستارخان بودند که متوجه حضور یک خودروی سبزرنگ با دو سرنشین می‌شوند که یکی از آنها در حال سرقت از یک خودروی دوو بود.
وی افزود: مأموران با دیدن این صحنه، از دیگر واحدهای گشت پلیسی مستقر در این محدوده درخواست کمک می‌کنند و با حضور واحدهای گشتی، متهمان متوجه حضور پلیس شده و سعی می‌کنند از دست مأموران فرار کنند.
وی ادامه داد: با فرار هر دو مرد به وسیله خودروی سبزرنگ، مأموران، تعقیب و گریز با متهمان را آغاز می‌کنند و در چند نوبت و از طریق بلندگوی پلیس به متهمان دستور ایست داده و از آنها می‌خواهند که خودروی خود را متوقف کنند ولی مردان مرموز بدون توجه به دستورات ایست پلیس به فرار خود ادامه دادند.
سرهنگ صادقی‌پور با بیان اینکه دو مرد هنگام فرار از دست مأموران همه مسیر فرار خود تا مجیدیه را در خلاف جهت معابر یکطرفه می‌گریختند، افزود: پس از بی‌توجهی فراری‌ها، مأموران مجبور به استفاده از تفنگ شده و با کلت کمری، 3 گلوله اخطار هوایی شلیک کردند که باز بی‌اعتنایی دیدند و دو گلوله به سمت تایرهای این خودرو شلیک کردند.
رئیس کلانتری 137 نصر با اشاره به رانندگی مخاطره‌آمیز متهمان هنگام فرار از دست مأموران گفت: با وجود شلیک‌های اخطار، متهمان به هیچ وجه قصد تسلیم کردن خود را نداشتند و با توجه به رفتار پرخطرشان در عبور از معابر یکطرفه و در خلاف جهت، مأموران مجبور به استفاده از تفنگ کلاشنیکف شده و پس از شلیک دو تیر هوایی، لاستیک عقب خودروی سبزرنگ را هدف گلوله قرار دادند.
وی با بیان اینکه پس از اصابت گلوله به لاستیک عقب خودروی متهمان، آنها برای فرار از دست مأموران، اقدام به حرکت به صورت دنده عقب کرده بودند، اظهار داشت: با وجود پنچر شدن لاستیک عقب خودروی فراری‌ها، آنها مسیری حدود پنج کیلومتری را با سرعت بالا به صورت دنده عقب پشت‌سر گذاشتند تا در نهایت مأموران به لاستیک‌های جلوی این خودرو شلیک کرده و پس از اصابت گلوله به لاستیک، خودرو در برخورد با جدول حاشیه خیابان متوقف شده و پلیس موفق به دستگیری هر دو متهم می‌شود.
سرهنگ صادقی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی اولیه مشخص شد متهمان از اعضای باند دزدان هستند که با خودروی سبزرنگ اقدام به سرقت لوازم خودروها در محدوده گیشا و شهرآرا می‌کردند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.