عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رسوایی دیگری به پرونده قطور دموکراسی دروغین غرب با شکست در یمن افزوده می‌شود،

پرونده دموکراسی دروغین غرب با رسوایی شکست در یمن قطورتر می‌شود

ابراهیم‌ آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به قطعنامه ظالمانه شورای امنیت درباره تجاوز نظامی آل‌سعود به یمن، اظهار داشت: فرهنگ دنیای غرب و آمریکا بر مبنای فرهنگ لیبرالیستی استوار است، آنچه که برای غرب اهمیت دارد حفظ منافع خود در منطقه است و برای رسیدن به آن هر کاری که از دستش بر می‌آید، انجام می‌دهند.

وی افزود: غرب برای حفظ منافعش توجهی به کودک‌کشی ندارد، غربی‌ها در منطقه منافع مادی فراوانی دارند چه غارت بیت‌المال کشورهای منطقه به خصوص نفت و گاز و چه فروش تسلیحات به کشورهای منطقه و هر جایی که یکی از این دو موضوع فراهم باشد و از نظر فرهنگ لیبرالیستی سردمداران دنیای غرب به خصوص آمریکا این موضوع را یک برگ برنده برای خودشان می‌دانند، ولو به یک ملت ظلم شود یا کودکان یا غیرنظامیان و افراد بی‌گناه یک کشور قلع و قمع و نابود شوند و زیرساخت‌های آن کشور از بین بروند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: غربی‌ها همین که به منافعشان برسند، باعث می‌شود که مجوز چنین جنایاتی را به هم‌پیمانانشان بدهند و از آن دفاع کنند؛ شاهدیم عربستان با فرمان آمریکا و سلاح‌ها و هواپیماهای این کشور روی مردم یمن آتش و بمب می‌ریزد و زیرساخت‌های این کشور را نابود می‌کند.

وی ادامه داد: مردم بی‌گناه و سالخورده در یمن از بین می‌روند و دنیای غرب و شورای امنیت با وقاحت تمام از این تجاوز نظامی عربستان به یمن آشکارا حمایت می‌کنند، شورای امنیت سازمان ملل در حقیقت فقط یک تابلو و عنوان برای پوشش دادن به جنایات غربی‌ها و فرهنگ بی‌عاطفه و بی‌توجه به انسانیت آنان است، غربی‌ها از شورای امنیت به عنوان یک ابزار برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند.

آقامحمدی تصریح کرد: وقتی مردم یمن تصمیم گرفتند سرنوشت‌شان را خودشان انتخاب کنند، مدعیان دروغین دموکراسی آمدند و سلاح به یک کشور متجاوز دادند تا روی این مردم بمب و آتش بریزد، کشور آنها را ویران کند و بعد هم شورای امنیت علیه مردم یمن قطعنامه‌ای تصویب کند که یمن باید خلع سلاح شود تا مردم یمن نتوانند از خودشان دفاع کنند.

وی ادامه داد: در حقیقت شورای امنیت با این کار خود آمده دست یمنی‌ها را بسته و یک مشت جلاد خون‌آشام ناجوانمرد مانند حکام عربستان را به جان مردم یمن انداخته است.

نماینده خرم‌آباد در مجلس بر همین اساس تأکید کرد: همانطور که آمریکایی‌ها و غربی‌ها تاکنون در هیچ جنگی پیروز نشدند در یمن نیز با شکست سختی مواجه خواهند شد، چرا که ظلم نمی‌تواند پیروز باشد و باقی بماند.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: سرنوشت کشورهای زیادی مانند افغانستان، سوریه، فلسطین، عراق و سایر کشورها نشان می‌دهد که آل‌سعود و غربی‌ها در این جنگ قطعاً شکست خواهند خورد و یک رسوایی دیگر به پرونده قطور دموکراسی دروغین غرب و شورای امنیت سازمان ملل افزوده خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.