۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 277576

قدس آنلاین – رها واعظی: گوگل درصدد جذاب تر و لذت بخش تر کردن عینک واقعیت مجازی خود می باشد.

برچسب مخصوص گوگل برای بهترین کیت های DIY VR

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، غول جست و جوگر گوگل، در اندیشه ی برجسته تر کردن ایده ی عینک واقعیت مجازی خود می باشد.

گوگل در همین راستا اعلام کرده است که این قاب هایی از مقوا به تازگی ساخته شده است که برای استفاده به عنوان عینک واقعیت مجازی کاربرد دارد.

این قاب ها همچنین از مواد مختلفی مانند پلاستیک، چوب و فلز ساخته شده اند. به این ترتیب گوگل به دنیا ثابت کرده است که استفاده از تکنولوژی نیاز به هزینه ی زیادی ندارد و می تواند کم هزینه تر باشد.

این قاب ها که در یک بیانیه یی عمومی، طرح ساخت آن اعلام شده بود، توسط مردم مختلف، براساس نیاز، سایز و مدل مورد نظر خودشان شکل گرفته است و به گفته ی گوگل این یک تجربه ی بزرگ است.

به همین منظور، گوگل نشان تاییدی مانند یک برچسب طراحی کرده است که بر روی مدل های مختلف قاب های قابلیت مجازی به عنوان استانداردی برای تایید مدل ها براساس نیاز کاربران چسبانده می شود.

گوگل در حال کار بر روی طرح خود برای به روزرسانی طرح های مقوایی و سایر طرح های کاربران برای عینک واقعیت مجازی می باشد و درصدد است تا به کاربران خود، با استفاده از کد QR برای تولید هدست های بیش تر کمک کند تا آن ها نیز تجربیات خود را امکان پذیر کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.