۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 277585

قدس آنلاین یزد - رقیه توکلی" فیلمساز یزدی با كسب رتبه دوم بخش فیلمنامه نخستین جشنواره فیلم کوتاه "سماء"، مورد تقدير قرار گرفت.

فیلمساز یزدی در جشنواره "سماء" تقدير شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، نخستين جشنواره فیلم کوتاه سماء با موضوع "سبک زندگی اسلامی و ایرانی" با معرفی برگزیدگان بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه عصر جمعه در تهران به کار خود پایان داد.

جوایز اين جشنواره، بر اساس رأی داوران در دو بخش به صورت دیپلم افتخار و حمایت از تولید اثر بعد و تندیس پرستوی زرین، حمایت از تولید اثر بعد و جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا شد.

"رقیه توکلی" فیلمساز یزدی در اين جشنواره موفق به کسب رتبه دوم بخش فیلمنامه شد که دیپلم افتخار و حمایت از تولید فیلم بعدی‎‎اش به خاطر فیلم‏‏نامه "همراه شادی‌هایمان باشید"، به وی اهدا شد.

توکلی، کارشناس سینما و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره است که تاکنون حدود 30 فیلم کوتاه داستانی و مستند ساخته و در جشنواره‎‎های مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیده است.

این کارگردان جوان اسفند ماه 93 با فیلم داستانی "ساعت شش"، عناوین بهترین فیلم داستانی و بهترین فیلم‏‏نامه نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش را کسب کرده بود.

اولین جشنواره فیلم کوتاه "سماء" همزمان با بیست و دومین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی از ۲۲ تا ۲۷ فروردین در سینما فلسطین تهران در سه بخش فیلم کوتاه ملی، نسل نو و فیلمنامه برگزار شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.