قدس آنلاين : کارشناس مسائل سیاسی گفت: پاکسازی درون کشور یمن و جلوگیری از تجزیه این کشور و به دست آوردن مشروعیت بین المللی در پی این اقدام عربستان از جمله راهکارهای گروه انقلابی انصارالله می باشد.

آل سعود از حرکت های مردمی هراس دارد/ حمله به یمن بزرگترین اشتباه عربستان است

امین کوشکی در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاين در سبزوار افزود : امروز شاهد جریانی دوقطبی در منطقه هستيم که یک قطب جنبش های مردمی متاثر از بیداری اسلامی و قطب دیگر استکبار و دست نشانده های آن است.
وی با بیان اینکه کشور عربستان در منطقه خودش مواجه با دو حرکت مردمی است، ادامه داد : حرکت های مردمی در بحرین و یمن باعث تضعیف حاشیه امنیتی آل سعود در منطقه شده است.
استاد دانشگاه حکیم سبزواری بیان داشت: اولین نکته نگرانی دولت آل سعود از کشیده شدن این جنبش های مردمی به درون عربستان می باشد.
کوشکی با اشاره به اینکه دولت عربستان از حرکت های مردمی هراس دارد، تصریح کرد: امروز سعودی ها با حمایت از گروه های افراطی با بحران جدی در افکار عمومی دنیا مواجه می باشند.
وی با بیان اینکه تمام این اتفاقات دلیل حمله نظامی عربستان به کشور یمن می باشد، خاطر نشان کرد: انصار الله یمن با هوشیاری تمام این حرکت را مدیریت کرده و به دنبال اهداف انقلابی خود است.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: پاکسازی درون کشور یمن و جلوگیری از تجزیه این کشور و به دست آوردن مشروعیت بین المللی در پی این اقدام عربستان از جمله راه کارهای گروه انقلابی انصارالله می باشد.
کوشکی در عين حال با بيان اينكه امروز تمام کارشناسانی که به دنبال حقیقت اند، معتقد هستند که عربستان نتوانسته به اهداف خود برسد ياد آور شد : بطور قطع دولت آل سعود می ترسد که به سرنوشت اسرائیل در غزه دچار شود و بي گمان حمله به یمن بزرگترین اشتباه استراتژیک دولت منحوس آل سعود در دیپلماسی خارجی است./ انتهاي پيام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.