فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو مامور قلابی در مشهد که با پوشیدن لباس نظامی اقدام به اخاذی کرده‌اند، خبر داد.

ماموران انتظامی قلابی در مشهد دستگیر شدند‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت نیک‌‎مرام اظهار داشت: گزارش چند مورد اخاذی از زن و شوهر جوانی به مرکز فوریت‎های پلیسی 110، بررسی موضوع را در دستور کار ماموران کلانتری خلق‌آباد قرار داد.

وی افزود: بنابر اظهارات مال‌باختگان، دو فرد جوان با پوشش لباس نظامی وارد کارگاه این زن و شوهر شده و با تهدید مبنی بر اینکه پاتوق افراد خلاف است از صاحب کارگاه مبالغ زیادی وجه نقد دریافت کرده‌اند.

نیک‌‎مرام عنوان کرد: ماموران با گشت‌‎های مستمر و نامحسوس در منطقه کاظم‌آباد توانسته‌اند متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهمان به ارتکاب جرم خود اعتراف و در بازرسی منزل این افراد، یک دستگاه شوکر برقی، لباس‌ها و تجهیزات نظامی کشف شد، متهمان به همراه پرونده برای سیر قانونی به دادسرا اعزام شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محسن IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    1 1
    در بسیاری از جا ها به دلیل تحیقات فرد افرادی را درنیر وئ انتظامی استخدام می کنند که در شا ن نظا م اسلا می نیست و با افراد خا طی ارتباط دارند بهتر است از تمام احکام اسلا می سوال و توسط گزینش نیروئ انتظا می مورد استخدام قرارگیرند این گونه افراد دست کمی ازقلابی ندارند .خداوند همه را راهد ایت نما ید من شاهد یکنمو نه بودم . میرهدایتی