قدس آنلاین: مسئول حوزه بهداشت و درمان اردوی جهادی بسیجیان سبزوار گفت: مسئولان حمایت لازم را از کادر درمانی مناطق محروم داشته باشند تا این گروه بتوانند خدمتی مطلوب، به‌موقع و اثربخش را به بیماران ساکن در این مناطق داشته باشند.

ساکنان مناطق محروم چشم‌انتظار حمایت مسئولان هستند

به گزارش قدس آنلاین، مرضیه عاقلی‌راد مسئول حوزه بهداشت و درمان اردوی جهادی بسیجیان سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح سلامت و فرهنگ‌سازی روستائیان از تابستان سال 91 آغاز شد و به صورت هفتگی بازدیدهایی را از روستاهای محروم داریم و به صورت ویژه نیز در ایام نوروز و اوقات فراغت تابستان فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: در ایام نوروز 94 تعداد 25 نفر از بسیجیان در قالب طرح اردوهای جهادی سبزوار به روستاهای محروم این شهرستان اعزام شدند که 2 نفر از آنها در بخش بهداشت و درمان فعالیت داشتند.

مسئول حوزه بهداشت و درمان اردوی جهادی بسیجیان سبزوار خاطرنشان کرد: تیم پزشکی مورد نیاز در مناطق محروم را نیازمندیم و این تیم در شرایط عادی شامل پزشک عمومی، روانشناس، ماما، پرستار و کاردان خانواده می‌شود و در حالت اضطراری نیز حضور پزشک متخصص الزامی است و در شرایط عمومی 5 نفر کادر درمانی نیاز بوده و در شرایط اضطراری مانند بیماری قلب و عروق 6 نفر کادر درمانی نیاز است و این نفر اضافه پزشک متخصص آن بیماری بوده است.

عاقلی‌راد گفت: جای تأسف است که پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز برخی از مردم حتی آب آشامیدنی هم ندارند و از داشتن امکانات حداقلی بهداشتی مانند حمام محروم هستند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.