رئیس، دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب منصوب شدند.

اولین انتصابات و تغییرات صلاحی در فرهنگسراها کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور احکام جداگانه رئیس، دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب در سال 1394 را منصوب کرد.

بر این اساس حامد طراحی تبریزی دبیر شورای سیاست‌گذاری و رئیس فرهنگسرای کتاب خواهد بود سیدمجید حسینی ریاست شورای سیاست‌گذاری را بر عهده دارد. سعید گلشناس، امیر عبدالحسینی، مهدی محمدی، محمدمهدی بابایی و علی اهرابی‌نیا را به عضویت در شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب منصوب شدند.

در بخشی از این حکم آمده است: کتاب مظهر معارف متعالی و محصولی گرانسنگ و ماندگار و جلوه‌گاه فرهنگ و فرزانگی اندیشمندان، خردورزان، ادیبان و هنرمندان ملت‌هاست و نقشی اساسی و بی‌بدیل در ثبت و انتقال دانش بشری به علاقه‌مندان و جست‌وجوگران دانایی ایفا می‌کند. از این منظر، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همایش ملی و آیینه تمام‌نمای جهد و تلاش خالقان و ناشران و نیز شیفتگان کتاب و کتابخوانی است که سازمان می‌تواند در این فرصت در معرفی توانمندی و دستاوردهای مدیریت شهری نقشی اساسی ارائه کند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ششمین فرهنگسرای کتاب را همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی، هنری با محور کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.