سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر گسترش و تنوع تبلیغاتی نمادهای قرآنی درباره بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام تأکید کرد.

 تبلیغات مسابقات بین‌المللی قرآن متنوع و گسترده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، حسن ربیع سخنگوی سازمان اوقاف و امورخیریه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان یک نماد و سمبل تبلیغاتی برای نظام جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و در این چارچوب سازمان اوقاف و امور خیریه بخشی از وظایف تبلیغی این دوره از مسابقات را در اختیار سایر بخش های دولتی و علاقه مند قرار داده است.

به گفته ربیعی در این رابطه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با تشکیل کمیته طاها، مدعوین و تبلیغات بخشی از این امر مهم را بر عهده گرفته است.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه متذکر شد:سازمان اوقاف و امور خیریه برای تبیین تبلیغاتی هرچه بهتر سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم یک سری باید و نباید ها را مدنظر دارد و نمادهای تبلیغاتی نیز در حوزه قرآن از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی سازمان اوقاف در هدایت تبلیغات سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن خاطرنشان کرد:به دلیل اینکه مسئولیت اطلاع رسانی و روابط عمومی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بر عهده این روابط عمومی گذاشته شده است بنابراین هرنوع مشارکت و جهت گیری در کار تبلیغات مسابقات باید مورد تأیید قرار گیرد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در تشریح فعالیت و اقدامات ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم هم یادآور شد: این ستاد، فعالیت خود را با همکاری خبرنگاران زبده از 25فروردین آغاز کرده است.

ربیعی در پایان تمرکز ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را بر حول محور مسائل محتوایی قرآن عنوان کرد و از دست اندرکاران رسانه، فرهیختگان و اندیشمندان حوزه تبلیغات خواست تا در این رویداد بزرگ قرآنی مشارکت فعال داشته باشند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.